نمایشگاه جنایات سعودی درسفارت عربستان دریمن

نمایشگاه جنایات سعودی درسفارت عربستان دریمن
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 17:25

العالم - اهالی منطقه "فج عطا" در پایتخت یمن، در واکنش به جنایات عربستان و آمریکا در حمله به یمن و کشتار زنان و کودکان، دیوار سفارت عربستان سعودی را به محل برگزاری نمایشگاه عکس جنایت های آل سعود تبدیل کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این نمایشگاه حاوی تصاویر جنایت های عربستان و آمریکا علیه مردم یمن به ویژه منطقه محله "فج عطان" شامل هدف قرار دادن کودکان، زنان، تاسیسات عمومی، جاده ها، پل ها، خودروهای حامل غذا، تانکرهای سوخت، فرودگاه ها و عکس هایی از آثار محاصره ظالمانه این حمله است.

عربستان سعودی با محاصره یمن، در صدد جلوگیری از رسیدن غذا و دارو به مردم این کشور است، اقدامی که نقض آشکار موازین انسانی و قوانین بین المللی است.  

هدف از برگزار کنندگان این نمایشگاه، ثبت موارد نقض قوانین بین المللی و جنایات عربستان و آمریکا علیه مردم یمن و افشای جنایات ائتلاف سعودی در زمینه قتل عام شهروندان، تخریب اموال مردم و همچنین تاسیسات زیر بنایی این کشور است.

اززمان آغاز حملات گسترده هواپیماهای سعودی و کشورهای همپیمان آن با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی به یمن در ششم فروردین ماه تاکنون تعداد زیادی از مردم بیگناه به شهادت رسیده و میلیاردها دلار به منازل ، بیمارستانها، مدارس و تاسیسات عمومی این کشور خسارت وارد شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها