زنان داعشی در کرکوک، برای تنبیه گاز می گیرند !

زنان داعشی در کرکوک، برای تنبیه گاز می گیرند !
پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 - 18:31

گروه تروریستی داعش، اخیرا گشت هایی از نیروهای زن را در شهر الحویجه واقع در استان کرکوک عراق به راه انداخته است که زنانی را که پایبند به لباس شرعی نباشند، گاز می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم گروهک تروریستی داعش اخیرا گشتی هایی از نیروهای زن را در شهرک حویجه استان کرکوک به راه انداخته است که با "گاز گرفتن" زنانی را که از پوشیدن لباس اجباری داعش در مناطق تحت اشغال این گروهک خودداری کنند، مجازات می نماید.
روزنامه "الصباح" عراق روز پنجشنبه به نقل از یک منبع قضایی در استان کرکوک نوشت: پلیس گردان زنان گاز گیرنده پلیس داعش، گشتی هایی را با هدف مجازات زنانی که به پوشش اجباری از سوی این گروهک تروریستی تحمیل می شوند، به راه انداخته است و در صورت دستگیری این زنان، نیروهای گردان مذکور اقدام به گاز گرفتن کل بدن آنها می نمایند. به طوری که زن دستگیر شده براثر شدت درد شروع به گریه می نماید.
این منبع، وظیفه زنان داعشی عضو این گردان را حالتی مشابه کارکرد سگ های هار دانست و تأکید کرد گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این مجازات را اعمال کرده است.
همچنین از انواع دیگر مجازات توسط داعش علیه زنان الحویجه، شلاق زدن زنانی است که بدون محرم از منزل خارج می شوند و داعش در این زمینه هیچ تفاوتی میان زنان جوان و مسن قائل نیست. همچنین تحمیل پوشش خاص موسوم به "لباس افغانی" و ممنوعیت آزادی بیان و اظهار نظر و اجبار مردم به انجام مشاغل مورد نظر داعشی ها، ممنوعیت استعمال دخانیات و منع بازی فوتبال، از جمله اقدامات گروهک تروریستی داعش است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها