هجوم پارازیتها به العالم با هماهنگی عربستان

هجوم پارازیتها به العالم با هماهنگی عربستان
شنبه 9 خرداد 1394 - 13:42

شبکه خبری العالم به تازگی بار دیگر هدف حملات گسترده امواج پارازیت قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پس از بررسی‌های فنی صورت گرفته، مشخص شد که منبع پارازیتهای جدید علیه شبکه العالم از یمن جنوبی و اتیوپی است و این اقدام با هماهنگی عربستان سعودی در حال انجام است.
ارسال این پارازیت‌ها از حدود یک هفته قبل آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
دفتر شبکه العالم در بیروت با اشاره به اقدامات عربستان برای هدف قرار دادن شبکه‌های ماهواره‌ای حامی مقاومت تأکید کرد، با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای خنثی کردن این حملات؛ سعودی‌ها شدت ارسال پارازیت را به حدی افزایش داده‌‌اند که کل ترانسپوندر شبکه هدف قرار گرفته است.
طی سالهای اخیر، ارسال پارازیت روی برنامه‌های شبکه خبری العالم و حملات هکرها به سایت این شبکه به هدف جلوگیری از دسترسی مخاطبان در کشورهای عربی به العالم، همواره در جریان تحولات ورویدادهای منطقه شدت قابل توجهی گرفته است.
اخیرا نیز در جریان تجاوز ائتلاف سعودی به یمن، عربستان پس از هک کردن صفحه‌های شبکه العالم در شبکه‌های اجتماعی یوتیوب و تویتر به انتشار خبرهای دروغ درباره یمن پرداخت؛ رسانه‌های وهابی و تکفیری وابسته به عربستان سعودی نیز در اقدامی برنامه ریزی شده، خبرهای دروغ منتشر شده توسط هکرها در تویتر العالم را به نقل از این شبکه منعکس کردند.

پربیننده ترین خبرها