از بیم اقدامات تروریستی؛

بخش زنانۀ مساجد بحرین تعطیل شد!

بخش زنانۀ مساجد بحرین تعطیل شد!
يکشنبه 10 خرداد 1394 - 23:03

به دنبال انفجار بمب در مسجد امام حسین (ع) شهر دمام عربستان سعودی توسط تروریست های داعش، بخش بانوان شماری از مساجد بحرین از بیم اقدامات تروریستی مشابه تعطیل گردید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مسجد "مؤمن" در منامه پایتخت بحرین از اولین مساجدی است که اقدام به تعطیلی بخش بانوان نموده است.

سایت بحرینی "مرآة البحرین" نوشت: مدیریت مسجد امام صادق (ع)، [به امامت شیخ عیسی قاسم از علمای بزرگ بحرین] نیز بخش بانوان مسجد را به علت اوضاع کنونی منطقه و همچنین تعمیرات داخلی تا اطلاع بعدی تعطیل اعلام کرد.

یادآور می شود تروریست انتحاری مأمور اقدام تروریستی در مسجد امام حسین (ع) در دمام، به علت بسته بودن بخش بانوان مسجد نتوانست به هدفش در ارتکاب کشتار در میان نمازگزاران دست یابد. از این رو، مجبور شد در پارکینگ مجاور مسجد، خود را منفجر نمود که در نتیجه این اقدام تروریستی چهار نفر از نمازگزاران به شهادت رسیدند.

به دنبال وقوع انفجار تروریستی در مسجد امام علی (ع) در القدیح در دو هفته گذشته، هیأت امنای مسجد امام حسین (ع) در محله العنود شهر دمام عربستان، به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، بخش بانوان مسجد را تعطیل کرده بودند که این امر باعث جلوگیری از وقوع یک جنایت بزرگ در میان نمازگزاران نمودند.

از سوی دیگر، جوانان شهرک "النویدرات" در مرکز بحرین از فراخوان ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه و جریان "الوفاء الاسلامی" برای تشکیل کمیته های مردمی جهت تأمین امنیت مساجد، حسینیه ها و تجمعات دینی از بیم اقدامات تروریستی حمایت کردند. 

پربیننده ترین خبرها