آمریکایی‌ها خواهان بازرسی ازتاسیسات اتمی‌ اسرائیل هستند

آمریکایی‌ها خواهان بازرسی ازتاسیسات اتمی‌ اسرائیل هستند
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 21:18

یک نظر سنجی جدید نشان داد که حمایت گسترده‌ای از سوی آمریکایی‌ها درباره ایده اعلام رسمی و بازرسی از توان هسته‌ای رژیم صهیونیستی که تنها دارنده بمب هسته‌ای خاورمیانه است، وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری فارس ، نزدیک به ۶۵ درصد آمریکایی‌ها بر این باورند که برنامه مخفیانه رژیم صهیونیستی در ساخت سلاح های هسته‌ای باید از سوی این رژیم به طور رسمی اعلام  و تایید شود.
به گزارش وبگاه «نیوز وایر» نظر سنجی انجام شده از سوی شرکت « گوگل کانسیمور» نشان داد که 55%  پرسش شوندگان معتقدند که باید از برنامه هسته‌ای رژیم اسرائیل نیز بازرسی شود. این همه پرسی با حاشیه خطای  باضافه یا منهای 2.4 در 4 تا 6 ژوئن سال جاری از سوی شرکت نظر سنجی گوگل کانسیمور آمریکا انجام شد.

در این نظر سنجی تنها 35 شرکت کنندگان حامی تداوم سکوت رسمی اسرائیل در زمینه برنامه های هسته‌ایش بودند.

به گزارش این وبگاه خبری، آمریکا، انگلیس و کانادا در ماه مه سال جاری مانع از طرح ابتکاری سازمان ملل متحد در زمینه ایجاد منطقه عاری از سلاح هسته‌ای در خاورمیانه شدند تا بدین وسیله درباره توان هسته‌ای رژیم اسرائیل که تاکنون معاهده عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای را امضا نکرده سرپوش گذاشته شود.

این همه پرسی جدید نشان داد که حمایت گسترده‌ای از سوی آمریکایی‌ها درباره ایده اعلام رسمی و بازرسی از توان هسته‌ای اسرائیل که تنها دارنده بمب هسته‌ای خاورمیانه است، وجود دارد.

پربیننده ترین خبرها