دو تفنگدار سعودی در مرز یمن کشته شدند

دو تفنگدار سعودی در مرز یمن کشته شدند
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 22:45

عربستان با اعلام اصابت گلوله های خمپاره به مراکز مرزی این کشور در ظهران واقع در جنوب منطقه عسیر، از کشته شدنِ دو تن از تفنگدارانش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فرماندهی نیروهای مشترک ائتلافِ حمله به یمن، با اعتراف به صحت این خبر، از ارائه هرگونه جزییاتی در این خصوص خودداری کرد.

در این میان، جنگنده های سعودی با ادامه حملات خود به ساختمان های دولتی و مناطق مسکونی، منطقه الیتمه در استان الجوف واقع در شمال یمن را بمباران کردند و شماری از غیرنظامیان بی دفاع یمنی را به شهادت رساندند. این در حالی است که این منطقه به تازگی از چنگ عناصر تروریستِ القاعده آزاد شده بود.

جنگنده های سعودی همچنین مناطق عطان و السبعین واقع در جنوب شهر صنعا را بمباران کردند. مبارزان کمیته های مردمی و نیروهای ارتش یمن، ضمن مقابله با حملات جنگنده های سعودی، چند حملۀ آن ها به استان های عدن و تعز را ناکام گذاشتند.

در این میان، منابع یمنی از شهادت شش غیرنظامی از جمله زنان و کودکان در حمله هوایی جنگنده های سعودی به دشت صبر در صعده خبر دادند.

به طور کلی، در هفتاد و چهارمین روز از تجاوز عربستان سعودی به یمن، حملات هواییِ جنگنده های این کشور به یمن همچنان ادامه یافت و صدها تن از مردم یمن در صنعا، صعده، لحج و حجه شهید یا زخمی شدند.

26
 

پربیننده ترین خبرها