مذاکره با عبدالله صالح خودکشی سیاسی است

مذاکره با عبدالله صالح خودکشی سیاسی است
سه شنبه 30 فروردين 1390 - 17:37

عضو ارشد جنبش "جوانان پايدار" يمن با ابراز نارضايتي شديد از مذاکرات احتمالي ائتلاف مخالف "ديدار مشترک" با دولت صنعا در رياض پايتخت عربستان، اعلام کرد که برگزاري چنين مذاکراتي خودکشي سياسي است.

خالد المدانی سه شنبه شب درمصاحبه با شبکه خبری العالم گفت : ما امیدوار بودیم که ائتلاف دیدار مشترک دست به خودکشی سیاسی نزند زیرا اگر با عبدالله صالح در این برهه مذاکره کند از سوی مردم و متحصنین در میادین شهرهای مختلف یمن طرد خواهد شد .

 

المدانی افزود: جوانان یمنی هنگامی که به نشانه اعتراض از خانه های خود خارج شدند منتظر هر گونه اقدام خشونت آمیز از سوی رژیم عبدالله صالح بودند ولی اینگونه اقدامات هرگز نتوانسته است آنان را از پی گیری مطالبات قانونی بازدارد.

 

 وی افزود: جوانان هنگامی که از خانه های خود خارج شدند تصمیم گرفتند که برای رسیدن به اهداف خود جان فشانی کنند و از طبع خونخواری و خونریزی رژیم حاکم آگاه بودند رژیمی که قبلا در صعده و در جنوب یمن دست به کشتار مردم زده بود و هم اکنون در صنعاء ، تعز ، الحدیده و عدن نیز مردم را به طور وحشیانه به خاک و خون می کشد.

 

 المدانی تاکید کرد که جوانان انقلابی یمن به تحصن خود در میادین "تغییر" تا سرنگونی رژیم حاکم ادامه خواهند داد.

 

عضو ارشد جنبش "جوانان پایدار" یمن گفت: ما صبر و طاقت طولانی داریم چرا که 33 سال حکومت این رژیم را تحمل کرده ایم رژیمی که همه ثروت های کشور را غارت کرده و هیچ احترامی برای مردم قایل نیست.

 

 وی افزود: اگر دراین برهه صبر و پایداری پیشه کنیم بی شک مردم یمن عزت و کرامت خود را پس از سرنگونی رژیم حاکم بازخواهند یافت .

پربیننده ترین خبرها