برنامه خطرناک آمریکا و صهیونیسم برای هلال شیعی

برنامه خطرناک آمریکا و صهیونیسم برای هلال شیعی
سه شنبه 19 خرداد 1394 - 18:03

مدیر شبکه خبری العالم با اشاره به حمایت گسترده رسانه‌های غربی و عربی از داعش، تأکید کرد که آمریکا و صهیونیسم به دنبال ایجاد یک دولت در هلال شیعی هستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری فارس، دکتر سید احمد سادات عصر دوشنبه در همایش «تبیین گفتمان ولایت» در شهرستان جیرفت با بیان اینکه آمریکا و صهیونیسم در پی این هستند که در هلال شیعی یک دولت تشکیل دهند، خاطرنشان کرد: آنها به دنبال تشکیل دولت به اصطلاح معتدل سنی هستند.
وی بیان داشت: امروز رسانه‎های غربی و عربی با تحلیل و نمایش نقشه‎هایی مبنی بر احتساب بیابان‎ها و بادیه‎ها و کنار هم قرار دادن آن حضور داعش در منطقه را 50 درصد قلمداد کرده‎اند اما با نگاهی به این روند اطلاع‎رسانی می‎توان دریافت که بیشتر این مناطق بادیه است و ارزش نظامی ندارد.
سادات تصریح کرد: کشورهایی دست به این اقدام می‎زنند که دارای منظومه رسانه‎ای هستند و از فقر دیگر رسانه‎ها استفاده می‎کنند.
سادات اظهار داشت: با رصدی که انجام شد، مشخص شده است که بیش از 2 هزار شبکه داعش در فضای مجازی از 6 نقطه در انگلیس مدیریت می‎شود.
مدیر شبکه العالم با اشاره به خارج کردن این شبکه از ماهواره‎های «نایل ست» و «عرب ست» گفت: وجود شبکه العالم برای بسیاری‎ها غیرقابل تحمل بوده و به عنوان شبکه افشاگر به انحصار خبری سلطه‌طلبان غربی‌ و هم‌پیمانان عربی پایان داده است.
وی با اشاره به حضور سردار قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم افزود: اگر برنامه‎ها و حضور این سردار در اربیل و سامرا نبود، این مناطق سقوط می‎کرد.
سادات با بیان اینکه سعودی‎ها درصدد هستند که بین شیعه و سنی جنگ راه بیندازند، عنوان کرد: شبکه العالم نشان داد که مسیحی‎ها و سنی‎ها در دفاع از خود در کنار شیعیان علیه تروریست‎ها می‎جنگند.
مدیر شبکه العالم با بیان و تشریح اوضاع منطقه اظهار داشت: در غزه بیش از یک‌هزار تونل احداث شده که یک زندگی زیرزمینی ساخته است و ما برای نخستین بار از آن تصویربرداری کردیم، این امکانی بود که توسط عماد مغنیه ایجاد شد، اما با ابراز تأسف امروز داعش از این امکان استفاده می‎کند.
همایش گفتمان ولایت با حضور ائمه جمعه، طلاب و روحانیون، جانشین سپاه ثارالله کرمان و جمعی از مسوولان روز دوشنبه در جیرفت برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها