پاکسازی یکی از مناطق یمن از القاعده + عکس

پاکسازی یکی از مناطق یمن از القاعده + عکس
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 14:42

نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی موفق شدند شهر الحزم مرکز استان الجوف را به طور کامل از وجود شبه نظامیان اصلاح و عناصر القاعده پاکسازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از "یمنی پرس" نیروهای ارتش و کمیته مردمی یمن دیروز (یکشنبه) در درگیری های شدید با عناصر القاعده و شبه نظامیان اصلاح، خسارت های زیادی را به آنان وارد کردند.

در این درگیری ها، نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی پایگاه "اسرائیلی" را که در دست القاعده و عناصر مسلح بود، تحت کنترل درآوردند.

پس از این که این اردوگاه به کنترل نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی درآمد، جنگنده های آمریکایی – سعودی ، این اردوگاه را طی پنج حمله هدف قرار دادند.

همچنین جنگنده های سعودی طی چند حمله بازار شهر الحزم را هدف قرار دادند که درنتیجه مغازه ها و مراکز تجاری تخریب شد و شماری از مردم کشته و یا مجروح شدند.

نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی طی چند روز گذشته موفق شده اند که اغلب مناطق استان الجوف و از مهم ترین این مناطق اليتمه ، المهاشمه ، الجحلا و وادی خب و العقبة واقع میان الشعف والحجفل را از وجود عناصر القاعده و شبه نظامیان اصلاح پاکسازی کنند.

استان الجوف در حال حاضر بعد از خلاصی یافتن از عناصر جنایتکار، اکنون از آرامش برخوردار شده است.

 

 

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها