کارگر تونسی قاتل گردشگران را با آجر متوقف کرد + فیلم

يکشنبه 7 تير 1394 - 19:02

یک کارگر ساختمانی در تونس با پرتاب آجر و موزاییک از بالای ساختمانی که در آن کار می کرد ، جان ده ها نفر را از دست یک تروریست نجات داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نوشته روزنامه "الشروق" چاپ تونس ؛ تروریستی به نام "سیف الدین الرزقی" جمعه گذشته در شهر گردشگری "سوسه" در شرق تونس، 38 توریست را به قتل رساند، و می خواست ده ها نفر دیگر را به قتل برساند ولی آجرها و موزاییک هایی که از بالای یک ساختمان به او برخورد کرد، مانع ادامه مسیر و تکمیل نقشه شوم وی شد؛ و نیروهای پلیس با تیراندازی توانستند وی را به قتل برسانند. 
گزارشگر شبکه 4 انگلیس گزارش داد: کارگر ساختمانی 56 ساله ای به نام "منصف میال" هنگام حمله تروریستی به گردشگران، چند آجر و موزاییک را جمع کرد و از بالای ساختمان به سوی تروریستی که نزدیک ساختمان راه می رفت ، پرتاب کرد که باعث زخمی شدن تروریست و افتادن وی روی زمین شد؛ آن تروریست در نهایت به ضرب گلوله نیروهای پلیس از پا درآمد.  
میال در مصاحبه با گزارشگر شبکه 4 اظهار داشت: من به عنوان یک تونسی و یک مسلمان این کار را انجام دادم. آن تروریست پس از زخمی شدن و افتادن روی زمین به طرف من هم تیراندازی کرد .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها