عکس؛ اولین مجله انگلیسی‌زبان النصره علیه داعش

عکس؛ اولین مجله انگلیسی‌زبان النصره علیه داعش
يکشنبه 14 تير 1394 - 18:45

گروه تروریستی "جبهه النصره" سوریه با انتشار اولیه مجله خود به زبان انگلیسی، بخش عمده آن را به تبلیغ علیه گروه تروریستی "داعش" اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نام این مجله که توسط شاخه "مجاهدین شام" انتشار یافته، "الرساله"؛ و رنگ جلد آن سیاه است.

جبهه النصره در این مجله 43 صفحه ای داعش و "ابو بکر البغدادی" خلیفه خودخوانده آن را مورد حمله قرار داده و در ادامه به تشریح "دستاوردهای" خود در سوریه به ویژه تشکیل "جیش الفتح" پرداخته است.  

شخصی به نام "عبدالله الحسینی" در مطلبی با عنوان "کلیدهای بهشت" در این مجله می نویسد: اینها که دیگران را تکفیر می کنند و مسلمانان را بدون عدالت به خاطر اختلاف با گروه های دیگر می کشند، فکر می کنند برای مساله ای عادلانه می جنگند اما به حق که گمراهند.   

وی آورده است: گروه دولت البغدادی گمان دارند که شرع الهی را برپا نموده، در صراط مستقیم هستند  و خلافت اسلامی را بنا می نهد به همین سبب با دیگر گروه های اسلامی به خاطر آن می جنگند، آنان خلافتشان را به شمشیر تبدیل کرده اند و امت را تجزیه می کنند لذا این خلافتی نیست که باعث همیاری و اتحاد امت شود.   

الحسینی ادامه داد، امروز آنان که به نام خلافت جهاد را ویران نموده و صفوف مجاهدین را از هم می گسلند، باید بدانند اشخاصی که کلیدهای بهشت را دارند ضرورتا در مسیر صحیح نیستند. 

نویسنده دیگری به نام "ابو فاروق المهاجر" نیز در مقاله ای به اسم "یک سال پس از خلافت" به دروغی به اسم "خلافت اسلامی" پرداخته و نوشته است: شمار زیادی از مردم بر اساس احساسات و بدون معرفت و علم با البغدادی بیعت کردند که امری بسیار عجیب است، چرا که اسلام دین برهان های نوشته شده (قرآن و سنت) بوده و بر اساس هواهای نفسانی و تمایلات شخصی نیست.   

در مقاله دیگری با عنوان "البغدادی و گروهش جنایتکارند" آمده است: البغدادی از خلافت خلفای راشدین در صدر اسلام به دور بوده و تا وقتی در راس قدرت باشد، اوضاع امت بدتر خواهد شد.

خلیفه داعش پس از یک سال؛ مقاله مجله انگلیسی النصره

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها