آزادی مناطقی در زبدانی به دست ارتش سوریه و مقاومت + فیلم

سه شنبه 16 تير 1394 - 23:12

ریف دمشق (العالم) – ارتش سوریه و مقاومت لبنان بر محله های جدیدی از شهر "زبدانی" در ریف دمشق سیطره یافتند و به سوی دیگر مناطق نیز در حال پیشروی هستند.

"مازن سلمو" خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه از ریف دمشق گزارش داد: تلفات سنگینی به تروریست ها وارد و دو محله شهر زبدانی نیز آزاد شده است.
تلاش ارتش و مقاومت برای کنترل شهر زبدانی در غرب ریف دمشق نزدیک مرزهای لبنان و جاده بین المللی دمشق – بیروت ادامه دارد.
ارتش سوریه به تقویت مواضع خود در محله های "الجمعیات" و "السلطانیه" این شهر پرداخت.
ارتش همچنین با توپخانه تجمع تروریست ها را در مرکز و شرق شهر زبدانی در هم کوبید که به کشته و زخمی شدن شماری از آنان و فرار بیش از 200 تروریست به طرف شهر "مظایا" در مجاورت این شهر منجر شد.
ارتش سوریه به تروریست های مسلح که قصد نفوذ از خاک لبنان به شهر زبدانی برای کمک به تروریست های موجود در آن را داشتند، حمله ور شد. 
یکی از نیروهای سوری به خبرنگار العالم گفت: هر گونه اقدام به نفوذ از ارتفاعات مرز های لبنان به طور کامل رصد می شود، ما در برابر هرگونه عملیاتی می ایستیم و تروریست ها را به مکانشان باز گردانده و آنان را در هم می کوبیم.
عملیات ارتش سوریه و مقاومت لبنان، در ادامه عملیات ارتش در ارتفاعات "قلمون" و پاکسازی نقاط مرزی از گروه های تروریست، بستن گذرگاه های امداد رسانی به تروریست ها از خاک لبنان، تامین امنیت غرب ریف دمشق و دمشق است. 
همچنین آزاد سازی شهر زبدانی هر گونه خطر را از جاده بین المللی دمشق ـ بیروت، زدوده و به ارتش سوریه اجازه می دهد عملیاتش را در غرب و جنوب ریف دمشق به شکلی راحت گسترش داده و مانع از تحرکات تروریست ها شود.  
 

پربیننده ترین خبرها