جنبش عصائب اهل حق: اسراییل غده سرطانی است

جنبش عصائب اهل حق: اسراییل غده سرطانی است
جمعه 19 تير 1394 - 21:36

معاون دبیرکل جنبش "عصائب اهل حق" عراق گفت، گروه های تروریستی "القاعده"، "داعش" و "النصره" ابزارهایی در دست سازمان جاسوسی اسراییل هستند که خود غده ای سرطانی است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل شبکه "سومریه نیوز"، "محمد الطباطبایی" در جمع اهالی نجف در مراسم روز جهانی قدس تأکید کرد: رژیم صهیونیستی غده ای سرطانی است که امنیت، سلامت و ثبات منطقه و جهان را به مخاطره افکنده و هر چه بگذرد بدتر می شود لذا باید هر کاری که لازم است برای ریشه کنی این غده بدخیم انجام شود.  
الطباطبایی ادامه داد: رویدادهای سالهای اخیر ثابت کرد القاعده، داعش، النصره و گروه های مشابه آن ابزارهایی در دست سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی هستند که هدفش منحرف کردن اذهان ملت های منطقه از توطئه اسراییل برای تاسیس حکومت جعلی از نیل تا فرات است.
وی حمایت از بسیج مردمی را برای در هم کوبیدن ایادی اسراییل در عراق که همان گروه های تکفیری، حامیان و هم پیمانانشان هستند، خواستار شد و گفت: بسیج مردمی عراق پس از گذشت یک سال ثابت کرد که تضمین کننده واقعی حمایت از کشور، مردم و مقدسات آن در برابر توطئه، ظلم، فساد، جنایت و جهل هدایت شده توسط رژیم صهیونیستی است، رژیمی که درصدد فراهم کردن زمینه تحقق توطئه تاسیس رژیم جعلی اسراییل از نیل تا فرات است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها