سامانه ضدموشک بر روی هواپیماهای مسافری "اسرائیل"

سامانه ضدموشک بر روی هواپیماهای مسافری
دوشنبه 22 تير 1394 - 19:26

العالم - هواپیماهای مسافربری رژیم صهیونیستی به مقصد شهر ایلات (ام الرشراش) در جنوب صحرای سینای مصر، به سیستم سامانه ضد موشکی مجهز شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نشریه صهیونیستی یدیعوت احرنوت امروز (دوشنبه) فاش کرد که هواپیماهای مسافربری این رژیم از ترس حمله گروه تروریستی ایالت سینا در شمال مصر که با داعش بیعت کرده به سامانه ضد موشکی مجهز شده اند.

این نشریه به نقل از منابع آگاه نوشت: نگرانی واقعی از اقدام این گروه تروریستی در هدف قرار دادن هواپیماهای مسافربری اسرائیل حتی با موشک اندازهایی که روی شانه حمل می شود، وجود دارد.

یدیعوت احرنوت که این خبر را در صفحه اول خود چاپ کرده می افزاید: دو شرکت هواپیمایی "ارکیع" و "یسرائیر" به مقصد "ایلات" مصر و بالعکس پرواز دارند.

نشریه صهیونیستی می افزاید: دستگاه امنیتی اسرائیل اخیرا به این نتیجه رسیده که خطر علیه هواپیماهای مسافربری این رژیم افزایش یافته و در پی آن این سامانه را به هواپیما ها اضافه کرده است.

یدیعوت احرنوت خاطرنشان کرده که این تصمیم در سال 2002 پس از تلاش برای سرنگونی هواپیمای اسرائیلی متعلق به شرکت ارکیع در کنیا اتخاذ شد، اما آن زمان اجرایی نشد.

علاوه بر این منابع صهیونیستی مدعی شدند که در ماه فوریه گذشته شرکت البیت و وزارت ارتباطات رژیم صهیونیستی این پدافند را آزمایش کردند که نتیجه آن رضایت بخش بود؛ این سیستم جدید مجهز به لیزر است که وقتی موشکی به سمت هواپیما شلیک شود به سوی آن تابیده شده و باعث تغییر مسیر آن می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها