العبادی: توطئه‌های بزرگی علیه عراق در جریان است

العبادی: توطئه‌های بزرگی علیه عراق در جریان است
چهارشنبه 24 تير 1394 - 13:50

نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با هشدار درباره وجود توطئه های بزرگ علیه عراق بر ضرورت حفظ روحیه جنگاوری و رزمندگی نیروهای عراقی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سومریه نیوز، حیدر العبادی شامگاه سه شنبه  در مراسم افطاری با جمعی از فرماندهان نظامی، ضمن صادر کردن دستوراتی در خصوص مبارزه با عناصر تروریستی بر ضرورت حفظ روحیه جنگاوری و رزمندگی در بین نیروهای عراقی تاکید کرد.
العبادی همچنین خطاب به فرماندهان عراقی تاکید کرد که توطئه هایی که علیه عراق وجود دارد بسیار بزرگ است، اما شما با فداکاری و جانفشانی خود در مبارزه این توطئه ها را خنثی و جهان را وادار کردید که در جنگ با تروریست در کنار عراق بایستد. هیچ نیروی بیگانه در خاک عراق در حال جنگ نیست و فقط نیروهای قهرمان عراقی است که در حال نبرد با تروریست ها هستند.
وی به فرماندهان نظامی عراق گفت: شما در آزادسازی تکریت و سامرا شرکت داشتید و اکنون نیز در حال نبرد در استان الانبار هستید و در راه سرزمین و مردم کشور خود فداکاری کردید. عراق پیروز خواهد شد زیرا مردم دارای اراده است و قهرمانانی دارد که در حال نبرد با تروریست ها هستند و در حال کسب پیروزی هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها