نیمی از صهیونیست‌ها موافق حمله به ایران هستند

نیمی از صهیونیست‌ها موافق حمله به ایران هستند
جمعه 26 تير 1394 - 22:31

سرخوردگی رژیم صهیونیستی از توافق هسته‌ای ایران و کشورهای 5+1، نیمی از صهیونیست‌ها را به اندیشیدن به حمله به ایران متمایل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نتایج یک نظرسنجی که روزنامه صهیونیستی معاریو، روز جمعه منتشر کرد، ثابت کرد که نیمی از صهیونیست ها از حمله به تاسیسات هسته ای ایران به منظور جلوگیری از دستیابی به سلاح هسته ای حمایت می کنند.

بر پایه این گزارش، 47 درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند به این سئوال که "آیا در صورت نیاز به اقدام ضروری جهت جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای، با اقدام نظامی مستقل ضد این کشور موافقید؟" پاسخ مثبت دادند و 37 درصد پاسخ منفی دادند و در این میان، 18 درصد پاسخی به این سئوال ندادند.

بر پایه این نظرسنجی، 71 درصد از پرسش شوندگان بر این باور بودند که توافقنامه هسته ای، به تهران در جهت دستیابی به سلاح هسته ای کمک می کند.

روزنامه معاریو شمار پرسش شوندگانِ این نظرسنجی و درصد خطای آن را که توسط موسسه بانیلز پالیتیکس اجرا شده بود، اعلام نکرد.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی به شدت از توافق هسته ای برآشفته است و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، آن را اشتباهی تاریخی خواند.

وی با بیان این که رژیم صهیونیستی به این توافق پایبند نخواهد بود، هشدار داد که در صورت ضرورت، جهت جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای، دست به اقدام نظامی ضد ایران خواهد زد.

رژیم صهیونیستی سرکش ترین دارندۀ سلاح هسته ای است که از امضای پیمان ان.پی.تی سر باز زده است.

جمهوری اسلامی ایران، بارها تاکید کرده که درصدد ساخت بمب هسته ای نیست.

26

 

پربیننده ترین خبرها