پیشروی ارتش سوریه و مقاومت در زبدانی + فیلم

دوشنبه 29 تير 1394 - 15:15

ارتش سوریه و مقاومت لبنان با پیشروی در منطقه زبدانی در ریف دمشق، سیطره خود را بر منطقه درب الشام که مسیر ارتباطی تروریستها در منطقه بردی و پل امدادرسانی به آنهاست تثبیت کردند.

"دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم از ریف دمشق گزارش داد، عید فطر امسال برای گروههای مسلح مستقر در منطقه زبدانی چندان مبارک و میمون نبود. زیرا ارتش سوریه و مقاومت لبنان ضمن پیشرویهای بیشتر در این منطقه سیطره خود را بر درب الشام تحکیم بخشیدند. این منطقه تاکنون مسیر امدادرسانی و عبور تروریستها از این شهر به سمت منطقه بردی در جنوب بود.
علاوه بر این ارتش سوریه در قسمت شرقی شهر نیز توانست در چارچوب تاکتیک پیشروی تدریجی و تنگ کردن حلقه محاصره تروریستها و حمله به مراکز فرماندهی و تجمع آنها در این شهر، مجموعه های مسکونی بیشتری را آزاد کند.
اکنون ارتش با استقرار در مناطق اطراف شهر، خطوط مواصلاتی و امدادرسانی و محورهای ارتباطی را به دقت زیر نظر گرفته است و هرگونه تحرکی را از سوی عناصر مسلح به منظور فرار از میدان جنگ یا کمک رساندن به داخل خنثی می کند.
یکی از سربازان سوری به خبرنگار  العالم گفت: عملیات ارتش و نیروهای مقاومت لبنان علیه تروریستهای تکفیری در زبدانی ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد روحیه عناصر تروریست به شدت پایین آمده است به طوری که درخواست پشتیبانی کرده اند. ارتش اقدام به نصب کمین برای تروریستهایی کرده است که سعی در نفوذ به زبدانی را دارند.
منابع نظامی از فروپاشی روحیه تروریستها زیر آتش پر حجم ارتش از تمام محورها خبر داده اند کما اینکه تعدادی از سرکرده های آنها نیز به هلاکت رسیده اند. نظرسنجی دقیق از نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت لبنان این حقیقت را ثابت می کند.
خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، منطقه زبدانی به طور کامل از محیط اطرافش جدا شده است و گروههای تروریست از همه طرف در محاصره قرار گرفته اند به طوری که عناصر آن نومیدانه خواستار پشتیبانی باز کردن جبهه های جدید هستند.
 

پربیننده ترین خبرها