مقاومت دو روستای سوری دربرابر تروریست‌ها + فیلم

چهارشنبه 31 تير 1394 - 09:01

تروریست های تکفیری مردم دو روستا را در حومه ادلب هدف شدیدترین حملات راکتی قرار داده اند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، گروه های مسلح تروریست در واکنش به شکستی که در منطقه «الزبدانی» در استان ریف دمشق از نیروهای ارتش سوریه و حزب الله متحمل شده اند،  دو روستای تحت محاصره «الفوعه» و «کفریا» واقع در حومه ادلب در شمال سوریه را آماج شلیک گلوله های راکت و موشک قرار دادند.

گروه های تروریستی از حدود 4 ماه قبل این دو روستا را محاصره کرده اند، به همین دلیل مردم این دو منطقه به شدت با کمبود سوخت، دارو و مواد غذایی و آب آشامیدنی سالم مواجه هستند.

گروه تروریستی موسوم به "جیش الفتح" طی روزهای اخیر بمباران این دو روستا را شدت بخشیده است. بیشترین قربانیان این حملات، از زنان و کودکان هستند.
در همین حال، کمیته های مردمی در دو روستای یادشده با پشتیبانی نیروی هوایی و یگان توپخانه ارتش سوریه حمله عناصر مسلح را دفع کردند و در نتیجه آن شمار زیادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند.
تروریست ها دو روستای یادشده را هدف شلیک  گلوله خمپاره و کپسول های حاوی گاز قرار دادند که در نتیجه آن یک کودک کشته و شمار دیگری از شهروندان نیز زخمی شدند.
فقط طی روزهای اخیر تروریست ها بیش از هزار راکت و موشک به این دو روستا شلیک کرده اند که شمار کشته ها در آنها به بیش از 17 نفر از جمله شماری کودک و شمار زخمی ها نیز به بیش از 40 تن رسیده است.
در همین حال، نیروهای ارتش سوریه و نیروهای حزب الله لبنان شهر الزبدانی و دشت اطراف آن را  به طور کامل محاصره کرده اند و هم اکنون در حال پاکسازی مزارع در غرب دو منطقه «بقین» و «مضایا»  هستند.
در منطقه جوبر واقع در شمال شرق دمشق نیز نیروی هوایی ارتش سوریه مقر فرماندهی عناصر تروریست را هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن شماری از تروریست ها به هلاکت رسیدند.
در روستای الغاریه واقع در حومه درعا نیز نیروهای ارتش همه عناصر مسلح، از جمله ابراهیم غزاله یکی از سرکرده های آنها، را از پا درآوردند.
در حسکه نیز ارتش توانست برخی از مناطق و شرکت های واقع در این منطقه را از دست تروریست ها آزاد کند.
به گزارش خبرنگار العالم، نیروهای ارتش در مناطق جنوب شرقی منطقه غویران عناصر تروریست را به محاصره درآورده است.

پربیننده ترین خبرها