شعارتوقف کشتار یمن در محل اقامت شاه+فیلم

يکشنبه 15 شهريور 1394 - 10:59

العالم - یک فعال زن آمریکائی مقابل محل اقامت پادشاه عربستان در آمریکا شعارهائی در محکومیت تجاوز نظام آل سعود به یمن سرداد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، سایت خبری مرآة البحرین امروز یکشنبه اعلام کرد: این زن آمریکائی پلاکاردی در اعتراض به جنگ افروزی نظام آل سعود به دست گرفته بود و مقابل هتل جرج تاون شهر واشنگتن که محل اقامت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان است ، شعارهای ضد جنگ سر داد.

این فعال آمریکائی در شعارهای خود از باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا خواست که به نظام کودک کُش آل سعود تسلیحات نفروشد.

" اوباما ! با کودک کُش دیدار نکن ، به کشتار بی گناهان یمنی پایان دهید ، با نظامی که حتی حقوق زنان را رعایت نمی کند، تعامل نکنید ، دست نظام عربستان به خون زنان و کودکان یمن آغشته است ، نظام آل سعود جنبش دمکراسی خواه یمن را سرکوب می کند و سکوت در قبال نظام خونخوار عربستان ننگ است " جزء شعارهای این زن آمریکائی بود.

نیروهای امنیتی این زن را به زور از محل خارج کردند.

همزمان با سفر ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی به آمریکا، دهها نفر شهروندان آمریکایی و یمنی های مقیم این کشور با برپایی تجمع هایی در مقابل کاخ سفید و هتل محل اقامت هیئت چند صد نفره سعودی، ضمن اعتراض به کشتار بی گناهان و تجاوز به یمن، خواستار محاکمه پادشاه آل سعود شدند.

ملک سلمان پادشاه عربستان دو روز پیش در راس هیئتی سیاسی- نظامی و اقتصادی وارد آمریکا شد. هدف وی از این سفر گفتگو با رییس جمهوری و مسئولان سیاسی و نظامی آمریکا در رابطه با موضوعاتی همچون توافقنامه هسته ای ایران و 5+1، خریدهای بیشتر تسلیحات پیشرفته نظامی، بررسی اوضاع یمن، سوریه و منطقه غرب آسیا عنوان شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها