پاسخ جنون آمیز عربستان به ناکامی‌ها در یمن + ویدئو

سه شنبه 17 شهريور 1394 - 11:12

خبرنگار شبكه خبري العالم در استان صعده در شمال یمن از حملات هوایی جنون آمیز ائتلاف سعودی به این استان در پی شکست های اخیرش خبر داد

"احمد المختفی" خبرنگار شبکه العالم از استان صعده گزارش داد: ائتلاف سعودی علیه یمن در پی شکستهای پی در پی اخیر، دیوانه وار مناطق مختلف یمن بویژه استان صعده را بمباران می کند.

محمد جابر فرماندار صعده به خبرنگار العالم گفت: استان صعده در پی حملات بی رحمانه ائتلاف سعودی به شدت ویران شده و بسیاری از زنان و کودکان جان خود را از دست داده اند، اما صعده همچنان در برابر متجاوزان استوار ایستاده است.

به دنبال بمباران شدید استان صعده در چند روز گذشته، تنها بیمارستان این شهر که هنوز توان ارائه خدمات پزشکی را دارد، مملو از مجروحان است. این در حالی است که این بیمارستان با توجه به محاصره 6 ماهه یمن، با کمبود شدید تجهیزات و لوازم پزشکی مواجه است.

یکی از اهالی صعده به خبرنگار العالم گفت: مغازه، خانه و همه دارایی های ما را ویران کردند؛ دلیل این همه کینه توزی چیست!

بازدیدی کوتاه از داخل بیمارستان صعده، میزان وحشی گری ائتلاف سعودی را روایت می کند. کودکان و سالمندان نیز از حملات هوایی سعودی ها در امان نمانده اند. بیماران دیالیزی اما به علت نبود لوازم و تجهیزات دستگاه های تصفیه خون با مرگ دست و پنجه نرم می کنند.

یک شهروند دیگر به خبرنگار العالم گفت: آنها همه جا را ویران کرده اند و هیچ چیزی اعم از  ادارات، مغازه ها و مراکز تجاری، خانه ها و حتی شهروندان عادی از حملات هوایی آنها در امان نیستند.

خبرنگار العالم در پایان گفت: یمنی ها با این همه، تاکید می کنند که ویرانی ناشی از حملات هوایی ائتلاف سعودی و کشتار مردم عادی، اراده آنها را در دفاع از کشور خویش و پاسخ به متجاوزان سست نخواهد کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها