واکنش صدر به تصاویر خاندان خود در اداره‌ها

واکنش صدر به تصاویر خاندان خود در اداره‌ها
پنج‌شنبه 26 شهريور 1394 - 21:45

رهبر جریان صدر در عراق از کمیته مبارزه با فساد وابسته به این جریان خواست از این پس هر کسی را که تصاویر چهره های شاخص خاندان صدر را در ادارات دولتی بیاویزد، بازخواست کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "مقتدی صدر" روز پنجشنبه تاکید کرد که استفاده از تصویر خاندان صدر مخصوصا برای مقاصد دنیوی به شدت ممنوع است، و آویختن این تصاویر در وزارت خانه ها، مدارس، بیمارستان ها و غیره ممنوع است زیرا معمولا افراد از این کار برای مقاصد دنیوی خود انجام می دهند.
وی افزود: قرار دادن تصاویر خاندان صدر در اماکن عمومی مانند خیابان ها و راهها به نظارت و پیگیری های دقیق از سوی دفتر نجف اشرف نیاز دارد، تا هیبت تصاویر از هر نظر رعایت شده و در مناطقی که به دیگران ضرر می رساند نصب نشوند.
مقتدی صدر خاطرنشان کرد: دستکاری عکس ها با برنامه های کامپیوتری جدید مورد رضایت ما نیست مگر به قدر ضرورت. زیرا برخی تصاویر به صورت مصنوعی در آمده و یا از افکار بچه گانه تاثیر پذیرفته است.
مقتدی صدر در 11 اگوست 2015 کسانی را که از تصاویر خاندان صدر برای عبور از ایست و بازرسی های نظامی استفاده می کنند مفسد خواند، و در 11 ژوئن نیز از آغاز مبارزه گسترده با فساد خبر داده بود.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها