سلفی‌های مصر برای انتخابات ریش‌ها را زدند! +ویدیو

دوشنبه 20 مهر 1394 - 22:58

العالم ـ اعضای حزب سلفی النور مصر در کلیپ تبلیغات انتخاباتی خود بر خلاف رویۀ معمول، ریش‌های بلندی ندارند و تغییر چهره داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حزب سلفی النور مصر شامگاه یکشنبه ویدیویی با عنوان "ویا الناس" (به همراه  مردم) منتشر کرد و آن را یک سروده رسمی برای تبلیغات انتخاباتی خود در انتخابات پارلمانی این کشور نامید.

فایل ویدئویی که حزب النور در حساب رسمی خود در شبکه های ارتباط اجتماعی یوتیوب و فیسبوک منتشر کرده است، حاوی ترانه ای بدون موسیقی است که مضمون آن دعوت از مردم مصر برای مشارکت در انتخابات و رای دادن به حزب النور است؛ در این ویدئو شماری از جوانان مصری از اقشار مختلف جامعه به نمایش درآمده، در حالی که برخلاف رویۀ اعضای حزب النور، ریش های بلندی نداشتند.

برخی از ابیات شعر "ویا الناس" " نوشته محمد ابراهیم رضوان از این قرار است: "از خیلی وقت پیش قصد داشتیم با آرای خود در انتخابات مشارکت کنیم؛ خطوط کلی راه خود را می دانیم و دست خود را به سمت حزب النور دراز می کنیم"....."هر سخنی که گفته می شود، اهمیتی ندارد؛ چون راستی و صداقت بهرحال نمایان خواهد شد.... حزب النور هیچ وقت دروغگو نبوده است".

کمیته عالی انتخابات مصر اعلام کرده که انتخابات پارلمانی این کشور در دو مرحله برگزار خواهد شد؛ مرحله نخست در دو روز 17 و 18 اکتبر جاری در خارج از کشور و در روزهای 18 و 19 اکتبر جاری نیز در داخل مصر برگزار خواهد شد؛ مرحله دوم انتخابات پارلمانی مصر نیز در روزهای 21 و 22 نوامبر در خارج و 22 و 23 نوامبر در داخل برگزار خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها