آلمان شرایط پناهندگی آوارگان سوری راتغییر نمیدهد

آلمان شرایط پناهندگی آوارگان سوری راتغییر نمیدهد
يکشنبه 17 آبان 1394 - 19:17

دولت آلمان اعلام کرد که تغییری در شرایط اعطای پناهندگی به آوارگان سوری ایجاد نکرده است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، استفن سایبرت سخنگوی دولت آلمان اعلام کرد: دفتر مهاجرت و پناهندگان آلمان که درباره درخواست حق پناهندگی تصمیم گیری می کند، تاکنون هیچ تغییری در شرایط اعطای پناهندگی به آوارگان به خصوص آوارگان سوری ایجاد نکرده است.
سایبرت گفت: آلمان همچنان پایبند به مصوبه " لزوم دست یابی سوری ها به مجوز اقامت 3 ساله " است.
توماس دِه مِزیر وزیر کشور آلمان چندی پیش اعلام کرده بود که دولت متبوعش به آوارگان سوری اجازه جمع کردن اعضای خانواده های خود در آلمان را نخواهد داد و محدودیت هایی را برای اقامت آنها اعمال خواهد کرد.
مزیر در مصاحبه با رسانه های آلمان گفته بود: کشورهای دیگر به آوارگان فقط اجازه اقامت کوتاه مدت می دهند و ما این رویه را در آلمان درخصوص سوری ها اجرا خواهیم کرد و من به سوری ها خواهم گفت که فقط برای مدت مشخصی می توانید در آلمان بمانید و نمی توانید دیگر اعضای خانواده تان را به خود ملحق کنید. 
روزنامه فرانکفورتر الگماینه تسایتونگ نوشت: تصمیم تغییر ندادن شرایط اعطای پناهندگی به آوارگان در مذاکرات روز پنجشنبه ائتلاف حاکم به ریاست آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گرفته شد.
این روزنامه آلمانی افزود: مرکل به علت درپیش گرفتن سیاست " درهای باز به روی آوارگان " مورد انتقاد شدید متحدان محافظه کار خود قرار گرفته است.
آلمان در چند هفته گذشته تدابیر جلوگیری از ورود مهاجران را تشدید کرده و به دنبال اخراج مهاجران "جویندۀ کار" نیز است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها