شعله ور شدن آتش خشم فلسطینیان در جمعه خشم

شعله ور شدن آتش خشم فلسطینیان در جمعه خشم
پنج‌شنبه 5 آذر 1394 - 15:10

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" از ملت مجاهد فلسطین خواست تا فردا (جمعه) درگیری های خشمگینانه خود علیه اشغالگران صهیونیست را در "جمعه خشم" جدید را شعله ور کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حماس با صدور بیانیه ای بر لزوم افزایش فشارها و توسعه دامنه درگیری ها در روزهای جمعه  به عنوان پایه و اساس انتفاضه و مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین تاکید کرد.
در این بیانیه آمده است: ما از همه اقشار ملت فلسطین می خواهیم تا به هر شکل و وسیله ممکن بر مقاومت خود بیافزایند تا رژیم اشغالگر از سرزمین مقدس ما بیرون رانده شود و ملت فلسطین به آزادی و استقلال دست یابد.
حماس گفت: گروگان گرفتن اجساد شهدا و حملات صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی و نمازگزاران و محافظان آن نیازمند یک حرکت مردمی گسترده و مقاومت مردانه فلسطینیان به منظور تحت فشار قرار دادن رژیم اشغالگر قدس و پراکنده کردن نیروهای امنیتی و نظامی اش در مناطق مختلف کرانه باختری است .
حماس تاکید کرد: ملت فلسطین همواره وفادار خون شهدای خویش است و عملیات قهرمانانه ترسیم گر راه آزادی رنگین به خون شهدا است .
حماس بر ادامه انتفاضه قدس تا تحقق یافتن اهداف آن تاکید کرد و از جوانان فلسطینی خواست تا شیوه های جدیدی برای برآشفته کردن خواب دشمن ابداع کنند و بر میزان تلفاتش بیافزایند و آرامش و آسایش را از دشمن سلب کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها