وزیر اطلاع رسانی سوریه:

"ترور قنطار ارتباط توطئه‌گران عرب با اسراییل را فاش کرد"

يکشنبه 29 آذر 1394 - 17:26

وزیر اطلاع رسانی سوریه تأکید کرد که عملیات تروریستی در منطقه جرمانا در حومه دمشق (شهادت سمیر قنطار) بار دیگر نشان داد میان توطئه کنندگان در کشورهای حاشیه خلیج فارس و رژیم صهیونیستی ارتباط مستحکمی وجود دارد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، عمران الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت: شهادت سمیر قنطار قهرمان (از فرماندهان ارشد و اسرای آزاد شده حزب الله) برگ زرین دیگری بر کارنامه پیروزی امت بر توطئه های صهیونیستی و برنامه های تروریست ها و تکفیری ها افزود و این دستاورد با تقدیم شدن خون شهدای ارتش سوریه و قهرمانان مقاومت و شهروندان غیرنظامی به دست آمده است.
الزعبی افزود: عملیات تروریستی شب گذشته (شنبه شب 28 دی ماه) در جرمانا واقع در حومه دمشق نشان دهنده آن است که میان توطئه گران کشورهای حاشیه خلیج فارس و مناطق دیگر جهان با رژیم صهیونیستی ارتباط مستحکمی وجود دارد.
یادآور می شود مقاومت اسلامی لبنان، روز یکشنبه شهادت سمیر قنطار سردار اسیران لبنانی و از اسرای آزاد شده از زندانهای رژیم صهیونیستی و شماری دیگر بر اثر تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی با استفاده از موشک های هدایت شونده و حمله به یک ساختمان مسکونی در منطقه جرمانا در حومه دمشق را تأیید کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها