بازداشت 40 داعشی در بغداد و دیاله

بازداشت 40 داعشی در بغداد و دیاله
پنج‌شنبه 3 دی 1394 - 22:47

نیروهای امنیتی عراق 40 تروریست داعشی را در سه منطقه اشغال شده توسط این گروهک تروریستی بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سازمان مزبور با صدور اطلاعیه ای، از انجام موفقیت آمیز عملیات "الشهاب الثاقب-" خبر داد و از شهروندان عراقی خواست برای تحقق دستاوردهای بیشتر با نهادهای امنیتی همکاری کنند.
نیروهای دستگاه مزبور با هماهنگی شورای عالی قوه قضائیه و فرماندهان عملیات بغداد و دیالی، این عملیات را در بغداد و استان دیالی و جنوب پایتخت انجام دادند.
در اطلاعیه مزبور آمده است: در این عملیات مقدار زیادی تسلیحات و تجهیزات نظامی و خودروهای بمب گذاری شده و کمربندهای انفجاری و همچنین مبالغ هنگفتی از واحد پول عراق و حواله های بانکی کشف و ضبط شده است. تروریست ها از مبالغ و حواله های یاد شده برای تامین هزینه عملیات خود بهره می بردند.
اطلاعیه افزود: باندهای تروریست پس از تحمل تلفات سنگین اخیر در بغداد قصد داشتند تا با کمک مناطق تحت اشغال خود طرح های شوم خود را به اجرا درآورند اما نیروهای امنیتی هوشیار در کمین آنها بودند و توانستند با استفاده از یک شیوه امنیتی اطلاعاتی حرفه ای نقشه هایشان را نقش بر آب کنند.
شایان ذکر است عراق هم اکنون شاهد یک وضعیت امنیتی استثنایی است. در این کشور عملیات نظامی برای بیرون راندن داعش از مناطق تحت اشغال شان ادامه دارد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها