هلاکت سركرده احرار الشام در حومه ادلب

هلاکت سركرده احرار الشام در حومه ادلب
شنبه 12 دی 1394 - 20:20

مرکز موسوم به "دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه" وابسته به مخالفان دولت این کشور اعلام کرد؛ افراد ناشناس با هدف قرار دادن خودروی حامل یکی از سرکردگان گروهک "احرار الشام" در جنوب شرق ادلب، وی را از پای در آوردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این مرکز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: انفجار یک بمب در خودروی سرکرده مسلح یکی از گردان های وابسته به گروهک "احرار الشام" در منطقه جرجناز در جنوب شرق ادلب باعث هلاکت وی و زخمی شدن دو تن از همراهانش شد.
دیده بان حقوق بشر افزود: در ماه میلادی گذشته 18 عملیات ترور علیه سرکردگان گروههای مسلح انجام گرفته است که از مجموع آنها، هفت عملیات سرکردگان گروهک تروریستی جبهه النصره و سران گروههای مسلح دیگر را هدف قرار داده است.
به گفته این مرکز مخالف دولت سوریه، همچنین اعلام کرد عملیات ترور سرکردگان گروههای مسلح در استان های ادلب، درعا، حلب، دمشق و حومه آن از طریق بمب گذاری خودروها، کار گذاشتن مین در مسیر یا شلیک مستقیم به افراد انجام گرفته است.
یادآور می شود گروههای مسلح در سوریه به دلایل مختلفی از جمله جدال بر سر منافع اقتصادی، نفوذ، سلاح و همچنین اختلاف مواضع طرف های منطقه ای و بین المللی حامی شان به شدت با یکدیگر درگیر هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها