صحنه‌هایی از نبرد ارتش سوریه در داریا + فیلم

چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 14:46

ریف دمشق (العالم) ـ ارتش سوریه به دستاوردهای تازه ای در نبرد با گروه های مسلح در داریا دست یافت، و شبکه تونل های تروریست ها را منهدم و شمار زیادی از آنها را از پا در آورد.

"دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم از ریف دمشق گزارش داد: ارتش سوریه و هم پیمانانش در حال ادامه پیشروی در محورهای شهر داریا در منطقه غوطه غربی ریف دمشق هستند؛ به گونه ای که بعد از درگیری شدید با عناصر مسلح، محور "الفصول الاربعه" در ناحیه جنوب غربی شهر داریا را زیر آتش خود قرار داده اند.

در این عملیات شماری از عناصر مسلح از جمله یک فرمانده یکی از گروه های تروریستی از پا درآمدند، و یک تونل ارتباطی آنان منهدم شد.
نیروهای ارتش همچنین خط پشتیبانی اصلی عناصر مسلح در داریا از سمت المعضمیه را قطع کردند.

در جریان عملیات پاکسازی نیز دهها بمب کارگذاشته شده خنثی شد.

"ثابت محمد" کارشناس نظامی سوری به خبرنگار العالم گفت: یگان های ارتش سوریه اکنون توانستند ارتباط گروههای مسلح بین داریا و المعضمیه در مجاورت آن را قطع و درنتیجه داریا را از عمق عملیات در شهرک المعضمیه جدا کنند.

ثابت محمد افزود: یک شبکه از تونل در شهر داریا کشف و توسط یگان های ارتش منفجر شد، و همه عناصر تروریست داخل آن کشته شدند. شماری از بلوک ها و مجتمع های ساختمانی نیز به کنترل ارتش درآمد و نیروی هوایی و توپخانه ارتش نیز همزمان مواضع تروریست ها را هدف قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها