جمال مبارک : پدرم دزد بود ولی از خاک مصر نگذشت+فیلم

سه شنبه 24 فروردين 1395 - 23:14

العالم - جمال پسر حسنی مبارک رئيس جمهوري بركنار شده مصر درصفحه توييتر خود موضوع عقب نشيني مصر از جزاير تيران و صنافير را به تمسخر گرفت.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، "جمال مبارك " در مطلبي در صفحه توييتر خود نوشت " بعد از ترسيم مجدد مرزها، عربستان جزاير تيران و صنافير را گرفت ، قبرس گاز را برد، اتيوپي آب نيل و سودان حلايب و شلاتين را گرفت، تعجبي نيست اگر اسكندريه را درقبال قضيه قتل "جولیو رجینی " دانشجوي ايتاليايي در قاهره به ايتاليا بدهيم!

جمال درصفحه توييتر منسوب به وي، ويدوئي را از پدرش منتشر كرد كه درآن به نقل از حسني مبارك آمده است " به من (حسنی مبارک) گفتند كه " طابا " را به ما بده تا به جايش زميني را به تو بدهيم ، به آن ها گفتم طابا متعلق به من نيست ، متعلق به 65 ميليون مصري است" .

جمال مبارك در توضيح اين بخش از سخنان پدرش ، درباره نظر حسنی مبارک پیرامون  جزاير تيران و صنافير گفت كه " درست است كه پدرم دزد بود، ولي در طول عمرش يك وجب از خاك مصر را به كسي نداد".

مصر اخيراً با ترسيم مجدد مرزهاي آبی خود با عربستان سعودي، دو جزيره تيران و صنافير را به سعوديها داد كه اين اقدام با واكنش مردم مصر مواجه شد و مصري ها خواهان برگزاري تظاهرات گسترده در روز جمعه آینده در ميدان التحرير دراعتراض به اين اقدام شدند.

 

215-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها