حزب استقلال مصر:

خوش خدمتی مصر به اسرائیل از طریق عربستان!

خوش خدمتی مصر به اسرائیل از طریق عربستان!
شنبه 28 فروردين 1395 - 13:46

رئیس حزب استقلال مصر تحویل دو جزیره تیران و صنافیر به عربستان را در راستای منافع رژیم صهیونیستی دانست.

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت روزنامه مصری الشعب الجدید، "مجدی حسین" رئیس حزب استقلال و سردبیر نشریه "الشعب الجدید" در پیامی از داخل زندان خود گفت: تحویل دو جزیره تیران و صنافیر به عربستان به طور قطع به نفع رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: روشن است که ارتش مصر با ورود به نبرد برای بازپس گیری این دو جزیره، شهدای زیادی را در این راه تقدیم کرد، اما عربستان برای دفاع از این اراضی که اکنون ادعای مالکیت آن را دارد، کاری نکرد.

مجدی حسین گفت: عربستان که مدتها سکوت کرد و اکنون در ناباوری سخن گفت، ارتشی آماده مقابله با اسرائیل ندارد. پایگاههای نظامی آمریکا در خاک این کشور قرار دارد. عربستان جایگزین نظامی برای اوضاع منطقه عربی زیر سلطه پیمان صهیونی - آمریکایی است.

رئیس حزب استقلال مصر خاطرنشان کرد: مصر آینده که ملت و انقلابیون آن معاهده کمپ دیوید را رد کردند، می تواند از زیر بار این معاهده خفت بار و شرم آور رهای یابد، و خواهد توانست برای آزادسازی فلسطین و بازپس گیری مسجد الاقصی و بیرون راندن دشمن صهیونیست غاصب و آزادی مصر از وابستگی مبارزه کند. صنافیر و تیران یکی از نقاط اساسی در مسیر مقابله است. پیمان صهیونیستی – آمریکایی به خوبی این مسئله را درک می کند و این بیشترین چیزی است که از آن نگران است لذا رژیم وابسته در مصر وادار شد تا با مزدور سعودی – آمریکایی برای صرف نظر کردن از این دو جزیره در راستای نقشه ها و منافع صهیونیستی – آمریکایی در منطقه ائتلاف کند.

 

پربیننده ترین خبرها