الازهر بالاخره انفجارهای الکراده و بلد را محکوم کرد

الازهر بالاخره انفجارهای الکراده و بلد را محکوم کرد
دوشنبه 21 تير 1395 - 12:03

دانشگاه مذهبی الازهر پس از یک هفته، انفجارهای مرگبار منطقه الکراده در مرکز بغداد و بخش بلد واقع در جنوب تکریت را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری شبکه العالم به نقل از سومریه نیوز، الازهر روز یکشنبه با انتشاربیانیه ای این انفجارها را متناقض با آموزه های دینی برشمرد و کشته و زخمی شدن دهها نفر دراین انفجارها را محکوم کرد.
الازهر در این بیانیه با اشاره به حملات تروریستی مناطق الکراده و الشعب در مرکز و شمال پایتخت عراق بغداد و بخش بلد در استان صلاح الدین تاکید کرد، این اقدامات تروریستی زشت، با آموزه های اسلام و ادیان آسمانی و اصول انسانی هیچ تناسبی ندارد و دفع خطر تروریسم مستلزم همبستگی همه گروهها و نیروهای عراقی و کنار گذاشتن تفرقه و دراولویت قرار دادن منافع عالی عراق برای برطرف کردن مشکلات مردم این کشور است.
استان صلاح الدین (18 تیرماه، 8ژوئیه 2016 ) شاهد سه انفجار درمرقد سید محمد در بخش بلد واقع در جنوب شهر تکریت بود که به کشته شدن 30 شهروند و زخمی شدن 50 نفر منجرشد.
بغداد نیز ساعات اولیه صبح یکشنبه 13 تیرماه شاهد انفجار انتحاری قوی خودروی بمب گذاری شده در منطقه الکراده در مرکز پایتخت بود که به کشته شدن 290 و زخمی شدن بیش از 200 شهروند عراقی منجرشد.

117 ـ 211 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها