همسر ترامپ سکوت خود رادربارۀ تصویر مبتذلش شکست

همسر ترامپ سکوت خود رادربارۀ تصویر مبتذلش شکست
جمعه 15 مرداد 1395 - 12:11

ملانیا ترامپ، همسر نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، به انتشار تصاویر مبتذل خود در رسانه های گروهی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، پس از آنکه رسانه های آمریکا با انتشار تصاویر برهنۀ ملانیا ترامپ مدعی شدند که او در زمان تهیۀ این تصاویر به شکل غیر قانونی در آمریکا مشغول کار (فحشا) بوده است، همسر اسلوونیایی تبار دونالد ترامپ، بدون ابراز شرم یا پشیمانی، تنها تاکید کرد که همواره به قوانین مهاجرت به آمریکا متعهد بوده و بدون مجوز کار نکرده است!

روزنامه نیویورک پست یکشنبه و دوشنبه گذشته تصاویر برهنه ای از همسر دونالد ترامپ منتشر کرد که در سال 1995، در نیویورک، برای مجله فرانسوی "مکس" گرفته شده است.
برخی از رسانه های گروهی آمریکا خاطرنشان کردند که ملانیا، پیش از ازدواج با ترامپ با نام خانوادگی «کناوس»، در سال 1996 کار خود را به عنوان «مانکن» آغاز کرده است.
پایگاه «پولیتیکو»، به نقل از یکی از دوستان سابق ملانیا که در سال 1995 یک واحد مسکونی در نیویورک  اجاره کرده بودند، نوشت: «ملانیا بدون دریافت ویزای ورود مناسب به آمریکا کار (فحشا) در این کشور را آغاز کرده بود».
اما ملانیا در صفحۀ توییتر خود به این اتهامات پاسخ داده و از آنچه «اطلاع رسانی گمراه کنندۀ رسانه های گروهی» نامید، انتقاد کرد. او که در سال 2006 شناسنامه آمریکایی دریافت کرد که «شرایط من از نظر قوانین مهاجرت به آمریکا همیشه قانونی بوده است».

وی هفته گذشته پایگاه اینترنتی خود را تعطیل و تاکید کرد که «این پایگاه بیانگر فعالیت ها او نیست». البته بسیاری معتقدند که تعطیلی این پایگاه به دلیل جنجال ایجاد شده دربارۀ مدرک دانشگاهی ملانیا است که او مدعی دریافت ان است.

انتشار تصاویر برهنۀ ملانیا ترامپ واکنش گسترده ای در رسانه های آمریکا داشت و بسیاری از صاجب نظران و شهروندان این کشور با استناد به این تصاویر تأکید کردند که همسر ترامپ شایستۀ لقب بانوی اول آمریکا نیست.

209-220

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها