اف‌16 آمریکا در پوشش سوخو 35! +عکس

اف‌16 آمریکا در پوشش سوخو 35! +عکس
پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 - 18:52

نیروی هوایی امریکا در یک رزمایش جنگنده های اف 16 خود را که نقش هواپیماهای دشمن را ایفا می کردند به رنگ اسپلینتر درآورد که شبیه رنگ استتاری یکی از نمونه های آزمایشی جنگنده سوخو 35 روسیه است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از اسپوتنیک، روزنامه " Air Forces Times" گزارش داد اف 16 های امریکایی علاوه بر اینکه مشابه سوخوهای 35 روسیه رنگ شده بودند، بلکه حتی علامت ستاره پنج پر نیروی هوایی روسیه نیز بر روی آنها طراحی شده بود.
"کن اسپیرو" رئیس بخش اطلاعات اسکادریل شماره 64 نیروی هوایی امریکا معتقد است رنگ جدید، باعث تشابه بیشتر این هواپیماها به جنگنده های دشمن خواهد شد.
وی افزود: برخی از دشمنان، جنگنده هایشان را به این شکل رنگ می کنند. ما هم [در رزمایش ها، برای نشان دادن جنگنده های دشمن فرضی، این گروه از] هواپیماهایمان را به شکل جنگنده های آنها درمی آوریم.
وبلاگ نظامی روسی bmpd نیز که توسط متخصصان مرکز مطالعات راهبردها و فناوری ها اداره می شود نوشت: رنگ جدید براساس رنگ استتاری دومین نمونه آزمایشی جنگنده سوخو 35 روسیه طراحی شده است که اکنون دیگر عملا در نیروی هوایی روسیه مورد استفاده قرار نمی گیرد.
216 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها