کودکان‌فلسطینی"پول‌توجیبی"خود رابه "سلتیک"دادند

کودکان‌فلسطینی
سه شنبه 9 شهريور 1395 - 09:19

صدها کودک فلسطینیِ اردوگاه آوارگان "الدهیشه" در کرانه باختری، "پول تو جیبی" خود را به باشگاه "سلتیک" اسکاتلند اهدا کردند تا جریمۀ مالی احتمالی جام باشگاه های اروپا را بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کودکان فلسطینی، در مقابل باشگاه غیردولتی "ابداع" واقع در نزدیکی شهر بیت لحم تجمع کردند و در حالی که پلاکاردهایی در حمایت از تیم سلتیکِ اسکاتلند در دست داشتند، از "پول تو جیبی" خود، به جمع آوری کمک های مالی پرداخت تا خرجِ پرداخت جریمۀ مالی شود که فدراسیون فوتبال اروپا، برای این باشگاه در نظر خواهد گرفت.

هواداران تیم سلتیک، در اواسط ماه جاری میلادی، قبل و هنگام بازی این باشگاه با تیم صهیونیستی "هاپوئل" پرچم فلسطین را در ورزشگاه بلند کردند. این بازی، در چارچوب مرحلۀ رفت از مسابقات انتخابی جام باشگاه های اروپا برگزار شد.

"خالد الصیفی" مدیر اجرایی موسسه ابداع، گفت: "ابتکار کودکان در اردوگاه الدهیشه، اقدامی معنوی و نمادین است که حامل پیام احساسات و عواطف این کودکان به این باشگاهِ دوستدار فلسطین است".

وی افزود: "از اردوگاه الدهیشه به باشگاه (سلتیکِ) اسکاتلند اعلام می کنیم که از این باشگاه و هوادارانش متشکریم".

هواداران باشگاه سلتیک، در اواسط ماه جاری میلادی، ستادی برای حمایت از فلسطین تشکیل دادند و از این تیم خواستند یک بازی برگزار کند که عواید آن صرف کمک به مردم فلسطین شود.

205

پربیننده ترین خبرها