داعش: نيرو بدهيد؛ خانه بگيريد

داعش: نيرو بدهيد؛ خانه بگيريد
پنج‌شنبه 18 شهريور 1395 - 08:44

يك منبع محلی در استان نينوا فاش كرد كه گروه تروريستی داعش اصل "يك نيرو بدهيد؛ يك خانه بگيريد" را برای تامين نيروی انساني مورد نياز خود به منظور مقابله با شكست های مكرر در جبهه های مختلف در شهر موصل در شمال عراق به اجرا درآورده است.

به گزارش پايگاه خبری شبكه العالم، اين منبع به سايت السومريه نيوز گفت: شيوه های سنتی داعش برای جذب داوطلبان جديد ديگر در موصل كارايي ندارد زيرا بويژه از يك سو اجساد صدها كشته داعش در جبهه های مختلف به اين شهر بازگردانده شده است و از سوی ديگر داعش نارضايتی مردم را به خاطر اجرای اعدام های گروهی و اقدام خشونت بار فراموش كرده است.

وی افزود: داعش اجرای اصل جديدی را برای افزايش ميانگين پيوستن افراد به صفوف خود به اجرا درآورده است. این گروه تروریستی روی هزاران خانواده ای سرمايه گذاري كرده است كه به سمت موصل آمده اند. اين خانواده ها از مناطقی آمده اند كه داعش آنجا را در جريان نبرد با  نيروهای مشترك عراقی از دست داده است. داعش گفته است كه اگر يك عضو خانواده به اين گروه بپيوندد؛ برای آن خانواده يك خانه تامين خواهد كرد.

اين منبع گفت: داعش در تلاش برای اعزام نيروی بيشتر به جبهه های نبرد برای متوقف كردن شكست های پی درپی خود است زيرا نيروهای مشترك عراقی بعد از آزادسازی منطقه القياره به شهر موصل نزديك می شوند.

6-9

پربیننده ترین خبرها