امیدواری "اسرائیل" به پیروزی ترامپ

امیدواری
شنبه 27 شهريور 1395 - 15:23

کانال هفت تلوزیون رژیم صهیونیستی، پیروزی دونالد ترامپ، در انتخابات ریاست جمهوری امریکا را فرصتی طلایی برای نابودی رؤیای حکومت فلسطین دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از سایت وطن، این کانال تلوزیونی در گزارشی خاطرنشان کرد، موضوع شهرک سازی همواره در داخل و خارج از اراضی اشغالی جنجال به پا کرده است.
در این گزارش آمده است: برچیدن شهرکها در کرانه باختری و اخراج شهرک نشینان به داخل خط سبز، تقاضایی است که با استقبال گسترده ای در بسیاری از کشورها از جمله امریکا مواجه شده است، پس چه دلیلی دارد که فلسطینها به کمتر از آن قانع شوند.
در این گزارش تشریح شده است: وجود شهرک نشینان یهود در کشور فلسطین کابوسی برای تمام یهودیان است، چرا که اصلا امکان ندارد که حتی در یک کشور عرب، یهودیان بتوانند با صلح و آرامش در کنار غیر یهودیان زندگی کنند. در در این شبکه صهیونیستی خاطرنشان کرد، بیرون راندن نیم میلیون یهودی از شهرک های واقع در کرانه باختری، بین 12 تا 14 میلیون دلار هزینه دارد. و پس از گذشت یک دهه نه تنها راه حلی پیدا نشده است بلکه این بار این هزینه به حدود نیم تریلیون دلار برابر با حدود 500 میلیارد دلار خواهد رسید و حتی عربستان هم قادر به تأمین این هزینه نخواهد بود.
دراین گزارش تأکید شده است که تشکیل حکومت فلسطین، رؤیای بسیاری از فعالان در جهان عرب است. مخصوصا کسانی که نمی خواهند یهود هیچ گونه حاکمیتی بر خاک عرب داشته باشد.
در پایان این گزارش آمده است که کاهش هواداران هیلاری کلینتون در این هفته، نوید بخش آن است که ترامپ رئیس جمهور خواهد شد. و اگر چنین اتفاقی بیفتد "اسرائیل" می تواند تمام اراضی کنونی را که در تصرف دارد رسما از آن خود کند و طرح حکومت فلسطین را برای همیشه نابود کند.

208 

پربیننده ترین خبرها