ویدیو: قید قهرمانی جهان را زد تا به فریاد برادرش برسد

سه شنبه 30 شهريور 1395 - 15:59

مسابقات سه گانه قهرمانی جهان در مکزیک شاهد صحنه ای دیدنی از فدکاری قهرمان المپیک ریو بود که دستیابی به مقام نخست را رها کرد تا به برادر خود کمک کند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، آلستر براونلی قهرمان المپیک از انگلستان وقتی دید برادر کوچکش به علت خستگی زیاد در حال زمنن خوردن است و نمی تواند به خط پایان برسد، به جای ادامه مسابقه، به وی کمک کرد تا بتواند چند متر باقیمانده به خط پایان را تکمیل کند.
پایگاه اینترنتی روزنامه "دیلی میل" انگلستان نوشت جونی براونلی در 200 متر پایانی می توانست نفر اول مسابقه باشد و قهرمان جهان شود، به ویژه که با نفر بعدی 50 متر فاصله داشت اما ناگهان دچار خستگی شدید شد. به همین دلیل برادرش زیر بازوی او را گرفت و به وی کمک کرد تا او را به شکلی بدواند تا مقام اول را کسب کند اما این تلاش بی فایده بود و مقام اول دو 10 کیلومتر نصیب ماریو مولا از اسپانیا شد.
این روزنامه تصریح کرد که جونی به خاطر آفتاب زدگی و گرمازدگی قادر به ادامه مسابقه نبود. برادر جونی در این اقدام انسانی، جونی را به خط پایان رساند تا بتواند حداقل نفر دوم شود. این اقدام آلستر با تشویق بسیار گسترده مردم مواجه شد. 
ورزش سه گانه شامل شنا، دومیدانی و دوچرخه سواری است.


206
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها