ویدیو: قدم زدن عامل انفجار نیویورک با چمدان پر از بمب

سه شنبه 30 شهريور 1395 - 17:08

دوربین های مداربسته تصاویری را از مظنون انفجار شنبه شب نیویورک ضبط کرده اند که چمدانی بزرگ را به دنبال خود می کشد که به گفته مسئولان، پر از مواد منفجره بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه المرصد به نقل از پلیس فدرال آمریکا نوشت : «این مظنون به نام "احمد رحمی" که در یک رستوران کار می کرد، سابقه هیچ گونه فعالیت تروریستی در گذشته ندارد و نامش درفهرست تروریست های مظنون نیست. وی بارها به افغانستان سفر کرده ولی علت سفرهای پی درپی او به این کشور مشخص نشده است».

پلیس فدرال آمریکا بعد از بازداشت رحمی، با آزادی موقت او با قید وثیقه ای به ارزش 5 میلیون و 200 هزار دلار تا زمان محاکمه اش در دادگاه موافقت کرد.
بازجویی ها و تحقیقات نشان داده است که رحمی با یک زن پاکستانی ازدواج کرده و برای دیدن همسرش به این کشور می رفته و از یک عضو کنگره آمریکا برای گرفتن ویزای ورود به آمریکا کمک گرفته، اما پلیس گفته است که مطمئن نیست آیا همسر رحمی به آمریکا آمده است یا نه.

" اندرو کومو" فرماندار نیویورک گفته است که انفجار شنبه شب در نیویورک تروریستی بوده، اما هنوز شواهدی مبنی بر ارتباط آن با شبکه‌های تروریسم بین‌ المللی پیدا نشده است.

براساس تازه ‌ترین گزارش‌ها از نیویورک، بر اثر انفجار شنبه شب در نیویورک دست کم ۲۹ نفر مجروح شدند که به گفته مقامات، جراحت آنان وخیم نبوده است.


215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها