پیشروی ارتش سوریه در حلب +ویدیو

يکشنبه 11 مهر 1395 - 08:37

همزمان با پیشروی نیروهای ارتش سوریه در حلب، رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور از جبهه‌‌‌‌های نبرد در حومۀ شمالی شهر حماه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فرماندهی ارتش سوریه بر لزوم حفظ بالاترین سطح آمادگی نیروهای مسلح و مقابله با گروههای تروریستی تاکید کرد.
در همین راستا، ژنرال علی ایوب رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه به دستور بشار اسد رئیس جمهور این کشور در صدر هیئتی از افسران بلندپایه از جبهه های نبرد در ریف شمالی شهر حماه بازدید کرد.
وی در جریان این بازدید از گزارش تفصیلی فرماندهان عملیاتی درخصوص آخرین تحولات جبهه های نبرد با گروههای تروریستی و تکفیری آگاه شد.
این درحالی است که ارتش سوریه و هم پیمانانش درحال نبرد شدید با گروههای تروریستی در چهار محور در داخل محله های شرقی شهر حلب هستند و تپه ام الشقیف را آزاد کردند. با آزادی این تپه، نیروهای ارتش سوریه کارخانه های الشقیف و میدان الجندول و بیمارستان الکندی را تحت اشراف خود قرار دادند. نبردهای شدیدی نیز با تروریست ها در ریف شمالی شهر حماه در جریان است.
ارتش سوریه و هم پیمانانش در ریف شهر دمشق نیز به عملیات نظامی خود در دو محور در منطقه غوطه شرقی ادامه می دهند و در این عملیات، عبد الحمید عوض مسوول نظامی گروه موسوم به احرار الشام در منطقه غوطه را کشته و خطوط پشتیبانی بین گروههای مسلح در مناطقی از خان الشیح و جاده الکوبری و جاده منتهی به شهرک الطیبه را قطع کردند.
6

پربیننده ترین خبرها