دیدارهای محرمانه نماینده فتح با مشاور نتانیاهو

دیدارهای محرمانه نماینده فتح با مشاور نتانیاهو
پنج‌شنبه 15 مهر 1395 - 11:43

منابع آگاه فلسطينی از ديدارهای مكرر يكی از اعضای كميته مركزی جنبش فتح با اسحاق مالخو مشاور بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستی در لندن پرده برداشتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اين منابع در گفتگو با پايگاه خبري "امد" خاطر نشان كردند كه اين عضو كميته مركزي جنبش فتح از افراد بسيار نزديك به محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين به شمار مي رود و اخيرا بارها به لندن سفر كرده و با مشاور نتانياهو ديدار نموده است.
اين منابع اعلام كردند كه اين كانال ارتباطي جديد به درخواست آمريكا و فرانسه و به منظور دستيابی به تفاهمات سياسي درباره طرح صلح فرانسه و هماهنگي آن با پروژه آمريكايي در اين زمينه ايجاد شده است و انتظار مي رود كه كاخ سفيد تا قبل از پايان دوران رياست جمهوري باراك اوباما و پس از برگزاري انتخابات رياست جمهوري آمريكا در ماه نوامبر آينده طرح خود در زمينه حل منازعه اسرائيلي ـ فلسطيني را ارائه دهد.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع فلسطينی گزارش کرد كه اين تماس ها بدون اطلاع و هماهنگي با طرف هاي عربي صورت مي گيرد.
اين منابع خاطر نشان كردند كه عضو مذكور كميته مركزي جنبش فتح "صائب عريقات" مذاكره كننده ارشد تشكيلات خودگردان فلسطين نيست و وي در حال حاضر به خاطر برخي مسائل اعتبار خود نزد عباس را از دست داده است.

پربیننده ترین خبرها