رونمایی از کتاب " نظام سعودی تروریست است.. چرا؟

رونمایی از کتاب
شنبه 8 آبان 1395 - 23:53

العالم - مرکز مطالعات لؤلؤه بحرین وابسته به ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه با همکاری وزارت فرهنگ سوریه مراسمی برای رونمایی کتاب "نظام سعودی تروریست است... چرا؟ " برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دراین مراسم که روز پنجشنبه (27 اکتبر) درسالن همایش های مرکز فرهنگی ابورمانه دردمشق پایتخت سوریه برگزار شد، شخصیت های بلندپایه از جمله نمایندگانی از وزارت فرهنگ سوریه، سفیر یمن در سوریه، نماینده رایزنی فرهنگی ایران در دمشق، نماینده دفتر آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، نماینده آیت الله سيّد عبدالله نظام و نمایندگان برخی از جنبش های مبارز فلسطینی، نماینده طوایف دینی در سوریه به اضافه جمعی از نویسندگان و ادیبان و روشنفکران حضور داشتند.

کتاب منتشره از سوی مرکزمطالعات لؤلؤه بحرین وابسته به ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه ، با عنوان" نظام سعودی تروریست است.. چرا؟ " خلاصه ای از آرا و نظرات جمعی از نخبگان مردمی و اجتماعی را دربردارد که از حمایت نظام سعودی از تروریسم و تامین منابع مالی آن و گسترش تفکر تکفیری و افراط گرایی در جهان و مبارزه نظام سعودی با جنبش های مقاومت و اجرای طرح های غربی و آمریکایی در منطقه پرده برمی دارد.

خانم "رباب احمد" مدیر مرکز فرهنگی عربی در ابورمانه به معارضان بحرینی از جمله ائتلاف 14 فوریه بحرین و همه آزادگان این کشور تقدیر کرد و گفت :" این کتاب، از نقش نظام سعودی درتجزیه منطقه و حمایت از تروریست ها پرده می بردارد و همکاری میان نظام سعودی و رژیم اشغالگر اسرائیل را افشا می کند".

وی تاکید کرد مقابله با فرهنگ به حاشیه راندن و تکفیر که آل سعود به دنبال گسترش آن است، از طریق فرهنگ آگاه سازی و گسترش افکار آزاد میانه رو امکان پذیر است.

همچنین"نايف احمد القانص" سفیر یمن در دمشق نیز طی سخنانی در مراسم امضای این کتاب گفت :" نظام تروریست سعودی بعد از مقاومت اسطوره ای مردم بحرین و یمن و امتناع آن ها از تسلیم شدن در برابر ظلم و جنایت، مجبور به دخالت مستقیم در بحرین و یمن شد.

وی اظهار داشت این کتاب بخشی از اقدام های  مقام های آل سعود را درحق امت های عربی و اسلامی افشا و آن ها را رسوا می کند و از نقش خرابکارانه آنان از زمان تاسیس این نظام با حمایت سرویس های اطلاعاتی غرب با هدف ضربه زدن به عربیت و اسلام و ایستادگی در برابر طرح های نهضت عربی درعصر معاصر پرده برمی دارد.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه ماه مارس گذشته و همزمان با اولین سالروز تجاوز ائتلاف سعودی به مردم یمن، فراخوانی جهانی را با هدف معرفی نظام سعودی به عنوان نظامی تروریست آغاز کرد و خواهان یکپارچگی تلاش ها برای محاصره این رژیم و جلوگیری از گسترش رویکرد تروریستی آن شد.

215-9

پربیننده ترین خبرها