خواب جدید صهیونیستها برای تصرف یک منطقه دیگر

خواب جدید صهیونیستها برای تصرف یک منطقه دیگر
يکشنبه 9 آبان 1395 - 11:46

شورای شهرک‌های صهیونیست نشین، کمپینی را برای الحاق بخش دیگری از اراضی غصب شده فلسطینی‌ها به رژیم صهیونیستی به راه انداختند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شورای شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری رود اردن و شورای شهرک صهیونیست نشین "معالیه ادومیم"  و لابی شهرک نشینان در کنیست (پارلمان) رژیم صهیونیستی کمپینی را با همکاری یکدیگر به راه انداخته اند.
آنها در این کمپین از صهیونیست ها خواسته اند تا طوماری را در تایید اعمال حاکمیت رژیم صهیونیستی بر شهرک معالیه ادومیم و الحاق آن به این رژیم امضا کنند.
معالیه ادومیم یک شهرک صهیونیستی است که روی زمین های غصب شده روستای "ابودیس" در هفت کیلومتری شهر قدس احداث شده است.
این شهرک صهیونیست نشین در مجاورت دو روستای ابودیس و العیزریه قرار دارد.
این کمپین یک آگهی را روز یکشنبه در روزنامه هاآرتص منتشر کرد که در آن عکس شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی مشاهده می شود که در بالای آن نوشته شده است: راهت را ادامه می دهیم. زیر عکس نیز در گرته برداری از گفته پرز در سال 1978 میلادی نوشته شده است: توسعه معالیه ادومیم استحکام و ایمن سازی قدس را تضمین خواهد کرد.
در نظرسنجی موسسه صهیونیستی "مدغام" آمده است که حدود 78 درصد صهیونیست ها بر لزوم اعمال حاکمیت رژیم صهیونیستی بر شهرک معالیه ادومیم تاکید کرده اند؛ همانطور که رژیم صهیونیستی بلندیهای اشغالی جولان را تحت کنترل دارد.
6

پربیننده ترین خبرها