ترامپ آلمانی است یا سوریه ای؟

ترامپ آلمانی است یا سوریه ای؟
جمعه 21 آبان 1395 - 01:30

به دنبال نامزدی و انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، خبرهای متعددی درباره این شخصیت منتشر شده یا از بایگانی ها بیرون کشیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از تارنمای اسپوتنیک، یکی از خبرهایی که اخیرا در شبکه های اجتماعی دست به دست شد، مربوط به ملیت اصلی دونالد ترامپ است.

اسپوتنیک می نویسد: در مرحله اول مطرح شد که دونالد ترامپ سوریه ای است و بحث مربوط به سوری بودن او زمانی بالا گرفت که تارنمای آمریکایی ریدیت تصویری از سندی منتشر کرد که نشان می داد نسب این نامزد جمهوری خواه به مهاجرانی باز می گردد که از سرزمین شام و مشخصا از سوریه به امریکا رفته اند.

براساس این گزارش جد ترامپ در اواخر قرن نوزدهم از سوریه به آمریکا مهاجرت کرده  و به دلیل دشوار بودن نام فامیل اولیه که الطیباوی بوده، آن را در اسناد رسمی به ترامپ تغییر داده است.

اما خیلی زود مشخص شد که این خبر دروغ آوریل بوده و صحت نداشته است. 

با این حال خبر دیگری منتشر شد که دروغ آوریل نبود و آن هم مربوط به آلمانی بودن اجداد دونالد ترامپ است.

براساس این گزارش شهری در جنوب آلمان وجود دارد که نامش «کالم اشتاد» است. این شهر تنها ۱۲۰۰ نفر جمعیت دارد.

کالم اشتاد تنها به غذا و محیط طبیعی و قرون وسطایی خود معروف نیست. این شهر درهفته های گذشته معروفیت جدیدی پیدا کرد که به آمریکا بازمی گردد و گفته شده است ، زادگاه آبا و اجدادی دونالد ترامپ است. عموزاده های ترامپ هنوز در کالم اشتاد زندگی می کنند و البته اکثرشان هم از ایده های نژادپرستانه او متنفر هستند.

پدربزرگ ترامپ به نام فردریک در سال ۱۸۸۵ تصمیم می گیرد از این شهر به ایالات متحده مهاجرت کند. ترامپ این حرفها را در مستندی در مورد خود با عنوان شاه کالم اشتاد بیان می کند. پدربزرگ ترامپ وقتی به آمریکامی آید به رگه ای از طلا دست می یابد که همین موضوع، آغازی بر ثروت افسانه ای خانواده ترامپ ها می شود.

بعد از نامزد شدن دونالد ترامپ از سوی جمهوری خواهان در سال 2014 در یک فیلم مستند گفت و گویی با برخی ساکنان کالم اشتاد در باره نظرشان در باره دونالد ترامپ پرسیده شد؛ اما نکته غیر منتظره این بود که هیچیک از ساکنان این شهر از نامزدی ترامپ استقبال نکردند و موضع گیری های ترامپ را موجب شرمندگی دانستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها