معاون الحشد الشعبی:

آوارگان تلعفر بزودی به شهرشان باز می گردند

يکشنبه 30 آبان 1395 - 05:42

معاون فرمانده الحشد الشعبی عراق گفت که با پاکسازی کامل شهر تلعفر از وجود تروریست های داعش، بزودی تمام امکانات لازم در شهر مستقر می شود و آوارگان به آن بازمی گردند.

ابومهدی مهندس در گفت و گو با شبکه خبری العالم تاکید کرد که ما به اهالی گرامی شهر تلعفر و همه کسانی که از قومیت ها و مذاهب مختلف به دست داعش از این شهر آواره شدند، اطمینان می دهیم که مصمم به بازگرداندن فوری آنان به محل های زندگیشان هستیم و با تمام توان و به سرعت به وجود داعش در تلعفر یا سایر مناطق پایان می دهیم.

وی درباره همکاری الحشد الشعبی، ارتش و پلیس فدرال والفرقه الذهبیه(نیروهای کماندویی) تاکید کرد که همکاری الحشد الشعبی با سایر نیروهای عراقی ضروری، اساسی و پایدار است.

معاون الحشد الشعبی افزود: از آغاز عملیات ما و ارتش با هم بوده ایم، الحشد الشعبی با ارتش، پلیس فدرال و الفرقه الذهبیه در کنارهم در حال نبرد با تروریست ها هستند و دراین عملیات ارتش کمک های بزرگی به ما ارائه کرده و هواپیماهای ارتش نقش گسترده، ارزنده، فعالانه و مهمی در عملیات داشته اند.

یاداور می شود نیروهای الحشد الشعبی از دیروز (شنبه) محاصره خود بر شهر تلعفر را کامل کرده و با همکاری مردم منطقه در حال شکار تروریست های داعش و خارج کردن تدریجی شهر از دست آنان هستند.

فرودگاه استراتژیک تلعفر هفته گذشته به دست نیروهای عراقی آزاد شد و تروریست های داعش با به جا گذاشتن تلفات و خسارات گسترده از آن عقب نشینی کردند.

پربیننده ترین خبرها