هشدار سکان‌دار احتمالی پنتاگون به "اسرائیل"

هشدار سکان‌دار احتمالی پنتاگون به
دوشنبه 1 آذر 1395 - 22:14

گزینه احتمالی ترامپ برای تصدی سمت ریاست پنتاگون، پیشتر به رژیم صهیونیستی درباره تشکیل یک "دولت آپارتاید" هشدار داده بود.

العالمآمریکا
روزنامه انگلیسی "ایندیپندنت" در شماره روز دوشنبه خود نوشت "جیمز ماتیس" ژنرال بازنشسته نیروی دریایی آمریکا و نامزد کرسی وزارت دفاع دولت دونالد ترامپ، پیشتر درباره تشکیل دولت نژادپرست به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود.
ماتیس که به "سگ دیوانه" معروف است، روز شنبه گذشته در دیدار ترامپ با وی درباره تصدی سمت ریاست وزارت دفاع آمریکا، گفت وگو کرده بود و ترامپ در این دیدار تاکید کرد که موضوع انتخاب وی به عنوان وزیر دفاع خود را به طور جدی بررسی می کند. 
براساس این گزارش، جیمز ماتیس فرماندهی مرکزی نیروی دریایی ارتش آمریکا را از سال 2010 تا سال 2013 به عهده داشت و بر روند عقب نشینی نیروهای آمریکا از عراق نظارت کرد.
جیمس ماتیس در یکی از معروف ترین سخنان خود گفت: "مؤدب و حرفه‌ای باش، اما باید نقشه قتل هرکسی را که با او روبرو می شوی داشته باشی".
وی بعد از ترک منصب خود در سال 2013 تصریح کرد که شهرک سازی‌های اسرائیلی ها، امکان تحقق راه حل تشکیل دو دولت در اراضی اشغالی فلسطین را به تعویق می اندازد.

213 ـ 211

پربیننده ترین خبرها