یک مقام صهیونیست :

نباید به فلسطینی ها اجازه مشارکت درانتخابات داد

نباید به فلسطینی ها اجازه مشارکت درانتخابات داد
يکشنبه 21 آذر 1395 - 05:01

رئیس ائتلاف دولتی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ترجیح می داد فلسطینیان مقیم اراضی اشغالی سال 1948 در انتخابات کنست صهیونیستی شرکت نکنند.

العالم - فلسطین

به گزارش گروه بین الملل شبکه العالم، "دیوید بیتان" از نمایندگان حزب لیکود و رئیس ائتلاف دولتی اسرائیل خاطر نشان کرد که 95 درصد از فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی سال 48 فلسطین در جریان انتخابات کنست صهیونیستی به فهرست مشترک عربی را دادند که ـ به ادعای وی ـ نماینده عرب های ساکن فلسطین اشغالی نیستند، بلکه منافع فلسطین را دنبال می کنند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش کرد بیتان که در جریان یک همایش فرهنگی در شهرک "مفسیرت زیون" صحبت می کرد، در پاسخ به سوالی درباره استفاده بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از شبکه های ارتباط جمعی و اظهارات وی در روز انتخابات کنست مبنی بر سرازیر شدن عرب های فلسطین اشغالی به سمت صندوق های رای مدعی شد که نباید به فلسطینی های ساکن اراضی اشغالی سال 48 اجازه مشارکت در انتخابات را داد.

"ایمن عوده" رئیس فهرست مشترک عربی در واکنش به این سخنان بیتان تصریح کرد که وی تبدیل به یک شیپور تبلیغاتی شده است که بنیامین نتانیاهو از او استفاده می کند و این مسائل نشان می دهد که مقامات کنونی رژیم صهیونیستی چیزی جز نژاد پرستی مفتضحانه ندارند.

وی تصریح کرد که این اظهارات نشانگر نگرانی نتانیاهو از افزایش قدرت سیاسی فهرست مشترک و یکپارچه عربی است.

از سوی دیگر، فریج عیساوی از نمایندگان حزب میرتس هم تصریح کرد که رئیس ائتلاف دولتی تریبون و بلندگوی تبلیغاتی بنیامین نتانیاهو شده است.

وی افزود این چهره واقعی دولت صهیونیستی است که هیچ توجهی به دموکراسی ندارد، بلکه علنا سعی در تبدیل اسرائیل به "کشور تفرقه انگیزی و نژاد پرستی" دارد.

پربیننده ترین خبرها