برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی هفته سبز در کیش

برگزاری دومین  نمایشگاه بین‌المللی هفته سبز در کیش
يکشنبه 28 آذر 1395 - 14:56

دومین نمایشگاه بین‌المللی هفته سبز، با هدف توسعه فرهنگ طبیعت گردی و گردشگری و ارتقای نقش تشکل‌ها و سازمان‌های محیط‌ زیستی در برنامه‌های توسعه پایدار در روزهای 7 تا 11 دی‌ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود.

العالم- ایران

دومین نمایشگاه بین‌المللی هفته سبز با هدف معرفی امکانات، توانمندی‌ها، اهداف و برنامه‌هایی در 6 سرفصل کشاورزی، گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و صمغ های نباتی، محیط زیست، صنایع و خدمات سبز، مواد غذایی ارگانیک و باغبانی، گل و گیاه همراه با معرفی امکانات و فناوری‌های نوین و خدمات فنی و مهندسی محیط‌ زیستی برگزار می‌شود.
از دیگر اهداف این رویداد، گسترش فرهنگ طبیعت‌گردی و گردشگری و استفاده بهینه از اوقات فراغت، ارتقای نقش تشکل‌ها و سازمان‌های محیط‌ زیستی در برنامه‌های توسعه پایدار، آشنایی با مدیریت‌های زیست‌محیطی مبتنی بر استانداردهای بین‌المللی، معرفی صنایع سبز در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، حمل‌ونقل، خودرو، ساختمان، معادن، فروشگاه، هوانوردی، شهرسازی، مخابرات، بیمه و بانک است.
آگاهی دهی محیط‌ زیستی در جامعه و ایجاد زمینه‌های مناسب برای مشارکت مردم در حفاظت از محیط ‌زیست، ارائه راهکارهای اصولی و علمی برای جلوگیری از تخریب محیط ‌زیست، ایجاد انسجام بین دست‌اندرکاران امور محیط ‌زیست به‌ منظور توانمندسازی در اجرای پروژه‌های محیط ‌زیستی و همچنین معرفی محیط طبیعی و حیات‌وحش ایران از دیگر اهداف دومین نمایشگاه بین‌المللی هفته سبز محسوب می‌شود.
دومین نمایشگاه بین‌المللی هفته سبز از هفتم تا یازدهم دی‌ماه سال جاری با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نیرو، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان شیلات ایران، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان و دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می شود.
سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان بیمه سلامت ایران، اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی باغداری ایران، اتحادیه سراسری تولیدکنندگان و صادرکنندگان نان ایران، انجمن علمی انرژی بادی، انجمن علمی انرژی خورشیدی و انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران از دیگر حامیان این نمایشگاه هستند.

منبع:ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها