پاکستان "اسرائیل" را به حمله هسته‌ای تهدید کرد

پاکستان
يکشنبه 5 دی 1395 - 11:38

به دنبال تهدید موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه پاکستان به علت ارسال نیروهای کمکی برای جنگ علیه داعش در سوریه، اسلام آباد، تل آویو را به حمله هسته ای تهدید کرد.

العالم - آسیا

تهدید صریح ژنرال "خواجه محمد آصف" وزیر دفاع پاکستان در پاسخ به اظهارات منسوب به موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام شد که در آن اقدام به تهدید اسلام آباد کرده بود.

تهدید شجاعانه مقام عالی رتبه پاکستان به عنوان تنها قدرت هسته ای جهان اسلام باعث شد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای فوری و شتابزده، اظهارات یعلون را پس بگیرد.

بحران کنونی پس از آن آغاز شد که پایگاه "AWD NEWS" با انتشار گزارشی نوشت موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرده است پاکستان را به علت تصمیمش برای ارسال نیرو به سوریه در چارچوب ائتلاف علیه داعش، نابود خواهد کرد!

اما به دنبال واکنش قاطع پاکستان، تل آویو شتابزده و بی درنگ، اظهارات مذکور را تکذیب کرد.
ژنرال "جواد محمد آصف" وزیر دفاع پاکستان در این باره بر روی پایگاه اجتماعی تویتر نوشت: "اسرائیل فراموش کرده است که پاکستان نیز قدرت هسته ای است."
برآشفتگی تل آویو از حضور کشورهای مسلمان در جنگ علیه داعش، بیش از پیش نشان دهنده وابستگی این گروهک تروریستی به صهیونیست ها و حامیانشان است.
216
 

پربیننده ترین خبرها