اظهارات رئیس ستاد کل ارتش سوریه پس از خروج ناوگان روسیه

اظهارات رئیس ستاد کل ارتش سوریه پس از خروج ناوگان روسیه
جمعه 17 دی 1395 - 15:05

رئیس ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه تأکید کرد: حمایت هوایی روسیه، نقش مهمی در پیروزی‌های ارتش سوریه داشت و شرایط لازم را برای آتش بس و آغاز مذاکرات سیاسی در سوریه فراهم کرد.

العالم سوریه
سرلشکر "علی عبدالله ایوب" روز جمعه پس از اقدام ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در اعلام آغاز کاهش نیروهای این کشور درسوریه، گفت: موضع ثابت روسیه در حمایت از ارتش سوریه، تکیه‌گاهی محکم است که می‌توان بر آن در جنگ با گروه‌های تروریستی اعتماد کرد.
وی افزود: مردم سوریه امیدوارند که روابط کشورشان با روسیه در همه زمینه‌ها از جمله همکاری های نظامی ارتقا یابد، حتی پس از جنگ.
سرلشکر ایوب از جانب بشار اسد رئیس جمهور سوریه و مردم این کشور، از همه نظامیان روس به دلیل حمایت از دمشق در مبارزه با تروریسم قدردانی کرد.

"والری گراسیموف" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارتش روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد، وزارت دفاع کاهش نیروهای خود در سوریه را آغاز کرد.
وی با اشاره به خروج ناوهای روسیه از سواحل سوریه تأکید کرد، کاهش نیروهای روسیه در سوریه در راستای اجرای فرمان ولادیمیر پوتین فرمانده کل نیروهای مسلح روسیه انجام می شود.
گراسیموف خاطرنشان کرد، خروج ناوگان روسیه، همزمان با ادامه آتش بس اعلام شده در سوریه از 30 دسامبر است، که عناصر گروه های تروریستی بین المللی در سوریه را شامل نمی شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها