مجازات فلسطینی‌ها در صورت شادمانی از عملیات شهادت طلبانه

مجازات فلسطینی‌ها در صورت شادمانی از عملیات شهادت طلبانه
دوشنبه 20 دی 1395 - 12:12

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی درقدس که به هلاکت چهار نظامی صهیونیست و زخمی شدن 15 نفر منجر شد، یک سری تصمیمات را برای مجازات فلسطینی ها تصویب کرد.

العالم - فلسطین 

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد، کابینه امنیتی این رژیم یکشنبه شب جلسه ای ویژه با هدف بررسی عملیات یک فلسطینی در زیر گرفتن صهیونیست ها تشکیل داد و طی آن، یک سری تصمیمات با هدف مجازات از جمله تحمیل بازداشت اداری هر شخص مظنون به حمایت یا وابستگی به گروه تروریستی داعش اتخاذ کرد.

بازداشت اداری تصمیمی است که مسئولان اطلاعاتی رژیم اشغالگر بر اساس " اطلاعات محرمانه امنیتی" درباره فرد بازداشتی اتخاذ می کنند که این رژیم آنرا خطری برای امنیت خود می داند و مدت این بازداشت، بین یک تا شش ماه است.

به دنبال عملیات شهادت طلبانه فادی احمد حمدان القنبر، کابینه رژیم اسرائیل تصمیم گرفت که منزل این فلسطینی واقع در منطقه جبل المکبر در قدس را در اسرع وقت تخریب کند و مانع از تحویل پیکر وی به خانواده اش شود.

دیگر تصمیم کابینه امنیتی رژیم اسرائیل، بازداشت هر فلسطینی است که از عملیات شهادت طلبانه این فلسطینی درقدس ابراز خوشحالی کند.

"بنيامين نتانياهو" نخست وزیر رژیم اسرائیل بعد از بازدید از محل حمله گفت که تحقیقات اولیه نشان می دهد که عامل این حمله، از طرفداران گروه داعش بوده باشد.

درهمین ارتباط، قرار است که امروز (20 دی) مراسم دفن یک نظامی مرد و سه نظامی زن که درعملیات شهادت طلبانه دیروز کشته شدند، برگزار شود.

هنوز 14 نظامی صهیونیست در بیمارستان های شعاری تسیدک و هداسا عین کارم تحت درمان هستند و حال دو نفر از آنان وخیم است.

یک شهروند فلسطینی روز یکشنبه (19 دی) با اجرای عملیاتی شهادت طلبانه به وسیله کامیون، چند نظامی صهیونیست را زیر گرفت که به دنبال آن 4 نفر به هلاکت رسیدند و۱۵ نفر زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست، عامل این عملیات را به شهادت رساندند.

215

 

پربیننده ترین خبرها